Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Ongeoorloofde staatssteun aan voetbalclubs : de bouwkosten van de Ajax Amsterdam Arena

  • Tonio

    Veeltekst, ben afgehaakt.

    Er was toch ook zo iets met een datum.

    Dat alles daarvoor niet meetelt?

    Dit is van voor de generatiekloof B)

    Maar eens dat het een hetze wordt, in Den Haag is er ook al gemor door de gemeenteraad voordat Europa maar aanklopt.

    Het gaat allemaal weer lekker, en vaka nergens over.

    Enige voordeel is dat men als gemeente hopelijk beter gaat nadenken waaraan en op welke manier men de gemeenschapsgelden besteedt, dat is wel een goede zaak.

    De Icesave-debacles waren nog niet zo lang geleden (hoeveel zaken lopen er nog?), wat ligt er op Cyprus? Daar hoor je niet veel over.

  • rzflr

    :D

  • BarcelonaFan

    Toch gek dat verschillende prikkers hier niet op reageren >:D<

  • rudi

    Vind je dat gek??::o ;)

  • bonaparte

    er was toen toch geen euro slome ,dus niks met brussel te maken .

  • rudi

    Was er voor de Euro geen Brussel dan?? ..slome

  • paul74

    Niemand thuis! :)

  • BarcelonaFan

    Beetje triest ja volgens mij waren brandje en Eddy het die het Harare schreeuwde toen

  • Eddy1965

    Moi?

  • M P W

    Toi. :) maar ik moet zeggen dat ik dat staatssteun gedoe een beetje hypocriet begin te vinden. Je moet eigenlijk eens inzichtelijk maken waar ons geld allemaal aan besteed wordt, en dan alle geldstromen daarin meenemen. De gemeente, de provincie, het rijk, de gesubsidieerde liefhebberij clubjes. Als er drie nieuwe mestkevers ontdekt worden, komt er een vereniging van bescherming tot. Met een bestuur, met kosten die zij maken. Geen van die subsidieslurpers is geneigd samen te werken, en ze moeën allemaal gecontroleerd worden wat ook weer geld kost. Dat moeten wij allemaal betalen. Het wijkhuis, natuurmonumenten, de toneelclub, sportverenigingen, harmonie, gilde, zangkoor, boa's, staatsbosbeheer, rijkswaterstaat, hè kunt er bladzijden mee vullen. Direct en indirect. Het gedoe rondom die grondaankoop en erfachtconstructie gaat helemaal nergens over.