Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Hahn niet naar Excelsior maar PEC Zwolle

  • Daniel

    Klopt, mogelijk is er ook geen één die de garantie geeft dat hij goed genoeg is en binnen het salarishuis past.

  • Daniel

    Geen idee, begrijp dat ook niet ondanks dat gelijk gezegd werd dat hij eerst in Jong Ajax terecht zou komen. Maar nu die Pool niet voldoet had het logisch geleken dat hij een kans zou krijgen. Soms krijg ik het idee dat de Boer het buskruit ook niet heeft uitgevonden ondanks zijn 4 titels.

  • kieb

    precies, zelfde verhaal waarschijnlijk als bij feyenoord.

  • Daniel

    Denk toch dat Feyenoord op een wat ander niveau zoekt als Ajax, CL trekt toch eerder dan EL en Ajax kan een wat hoger salaris betalen.

  • kieb

    Zeker. Keuze voor ajax is een stuk interessanter. Dat kan ik moeilijk ontkennen.

  • Dizciple

    Die Pool word ook al weer snel afgeschreve, loopt echt de spuigate uit op deze manier..

    Maar goed, hadde ze die Pool die ik hieronder noem maar moete neme

  • Daniel

    Denk dat het weinig uitmaakt wie je er neer zet want er komen maar weinig bruikbare ballen voor. Zelfs Huntelaar zou nu een probleem hebben om er meer dan 15 te maken.