Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

FF voor de kleutertjes..

  • kieb

    met een goede verdediging kan een goede pass onschadelijk worden gemaakt…..

  • thomas..

    Normaal geeft die kneus de keeper de schuld…

  • kieb

    Kneus?

    Ga je nu schelden, omdat je ongelijk is bewezen nadat Feyenoord een andere keeper heeft aangetrokken, omdat ze letterlijk vinden dat ie niet goed genoeg heeft gepresteerd?

    grote jongen hoor.

  • Werkpaard (in ruste)

    En met een slechte verdediging is een slechte pass toch gevaarlijk.

    Kort samengevat kom ik tot de conclusie dat het maar goed is dat BMI rood kreeg, anders had het nu al een nulletje of 6 geweest.

  • kieb

    Nou het is gewoon jammer, want heel je wedstrijd is verziekt. Het oefengehalte is weg. Zeker hoe Guus het oppakt nu.

  • Den

    Italië had ook liever 11 tegen 11 gespeeld denk ik

  • kieb

    Dat lijkt mij ook.

  • thomas..

    Dan had Italië zo Inventief moeten zijn om er gewoon een speler uit te halen.. 10 tegen 10 is ook leuk…;)

  • Dizciple

    10 tege 10, 11 tege 11, 11 tege 10, waar ik mij vooral weer aan erger, is dat na het WK, nu de zogenaamde 12e man het alweer massaal laat afwete en weer op de negatieve pleuresvoet doorgaat…wat word ik ziek van de gemiddelde mensch..

  • kieb

    het gaat om de wissels, of beter gezegd over de wissels die hij niet doorvoert. Snap je dat nu niet?

    Ik kan moeilijk iets tegen van persie hebben, als ie geen bal krijgt.