Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Feyenoord

  • REDNECK

    Hey, daar heb je “toevallig” rudi ineens die wat zieltjes hoopt te winnen…..komt goed uit, ik wacht nog op antwoord van je:

    http://voetbaltalk.startpagina.nl/prikbord/17284010/17287301/re-vermeer-van-ajax-naar-feyenoord#msg-17287301

  • REDNECK

    Dat dacht ik al……..B)-

  • rudi

    Was jij niet diegene van het inhoudelijk reageren?

  • rudi

    Maar om dan toch die vraag te beantwoorden- die had ik gemist- in die vraag geeft je exact aan waarom ik problemen met je heb. Jij hebt je waarheid en in jouw belevingswereld bestaat het niet dat anderen een iets andere mening hebben. Dat schreef ik al vaker en daar blijf ik bij. Jij bent de opperneus van dit prikbord. Jouw waarheid en die van de vele vrienden die je daarin steunen walst dit prikbord plat. Vriendjes van je mogen zeuren, zeiken, volkomen non-topics plaatsen anderen tot op het bot beledigen…. mensen die niet je vriendjes zijn verketter je. Zeer ongepast superieur en arrogant gedrag.

    Zo maar een vraag: Tel alle topics eens van de laatste 5 maand en tel dan ook eens hoeveel er over Feyenoord gaan ( mijn cluppie ook overigens) ?? … jouw vanzelfsprekende waarheid, je onvermogen om ook maar eens iets toe te geven verlamt hier alles.

    En je notoire dwarsliggerij blijkt wel het meest uit je infantiele reactie na alle inspanningen van Den om een mooi nieuw prikbord te maken. Onze neus wacht wel totdat dit prikbord uit de lucht is.

    Arrogante kwal die je bent

  • REDNECK

    Nee, ik denk niet dat jullie dezelfde persoon zijn…….familie zou wel zeker kunnen, jullie zijn beiden niet het scherpste mes in de la iig.

  • REDNECK

    Weer een hoop bla, bla, bla en geschreeuw……maar geen punten en voorbeelden.

    Volgens mij prik jij hier ook nog steeds, ben jij nu ook een dwarsligger dan??? Ik stap straks ook gewoon over als het zover is, niets aan de hand.

    Jij moet gewoon lekker doen waar je goed in bent, een lekkere XXL-Frikandel eten met je vriendje Overmars (tu)

  • rudi

    Ja… dat vind jij weer inhoudelijk reageren.

    Dank je voor dit weer “inhoudelijke” voorbeeld, ik kan me geen betere medestander voorstellen voor hetgeen ik gesteld heb.

    Mijn dank is groot !

  • REDNECK

    Ook bedankt voor dit voorbeeld, jij mag mij voor alles uitmaken, maar piepen als je een koekje van eigen deeg krijgt….SCHIJNHEIL.

  • Bertus67

    al vrienden beiden op FB?:D

  • REDNECK

    Ik negeer zijn vriendjesverzoeken…….B)-