Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Van Hanegem: 'Meestrijden om titel slaat nergens op'

  • rudi

    Help me ff Den. Wanneer was hij positief?

  • Rotterdam-West

    Rudi Willem heeft toch gewoon gelijk dat het niks is,

    ja hij is negatief.

    Wat is er nou positief aan Feyenoord geweest ? niks dus.

    In de comp 0, in de beker 0,in europa 0. vijftig miljoen schuld.

    Toch logisch dat er een negatief beeld is.

    Ik deel Willem zijn mening en hij is alleen maar negatief omdat hij zijn hart,

    voor Feyenoord op de juiste plaats heeft.

  • scf

    we hebben wel de beste middeveld en de beste buitenspelers

  • erik

    Ik denk dat PSV de beste buitenspelers heeft met Depay en Narsingh.

  • rudi

    O maar dat bestrijd ik allemaal niet. Maar het negatieve waarover ik het heb gaat niet alleen om het Feyenoord van nu. Ik heb Willem nog nooit op iets positiefs kunnen betrappen en dat staat me aan hem tegen

  • Daniel

    Willem heeft gelijk.

  • jacco...

    doe normaal man, schaken?of bedoel je boetius? of immers of vilena? daar ga je de oorlog niet mee winnen…

  • REDNECK

    Een ouderwets Feyenoord-avondje…..een ex-ajax-keeper die zijn debuut maakt en binnen 25 minuten 2 goals om zijn oren krijgt, Armenteros die een assist en een doelpunt maakt tegen zijn oude club waar hij nooit iets presteerde, een ex-Feyenoord-keeper die nagenoeg alle ballen klemvast heeft en een club haar 1e uitoverwinning gunnen na 47 (!!!) uitwedstrijden.

    Na afloop staat het meerendeel weer “gewoon” te klappen…..ik hoop dat zij wel blij zijn met het door Van Geel gevoerde beleid.

    Alles wat in 3 jaar is opgebouwd wordt in een rap tempo weer naar de klote geholpen. Welkom in 2010…….we kunnen weer van iedereen verliezen en iedere tegenstander ruikt zijn kansen in De Kuip.

    Iedere kans die een tegenstander krijgt hangt meteen in het net. Wij zijn absoluut niet in staat om te denken dat we bepaalde spelers rust kunnen geven of kunnen sparen.

    Op naar donderdag en zondag voor de volgende 2 nederlagen!

    Feyenoord-supporter ben je niet voor je lol.

  • kieb

    tsja, een aantal zaken zouden zo in het liedje Ironic van Alanis Morisette passen.

    Maar als zoveel spelers hun normale vorm niet halen dan wordt het lastig. Kongolo was van amateur niveau. Immers en Vilhena hebben veel te vaak balverlies en voegen (door de afwezigheid van pelle) niets meer toe aan dit feyenoord. Boetius komt letterlijk geen lantaarnpaal meer voorbij. Schaken is ook niet de dreigende speler die een assist aflevert die een spits kan binnen pissen.

    Die Kazim deed het wel aardig. Hele goede en mooie goal en erg jammer van die omhaal. Zou bij mij de voorkeur krijgen momenteel boven Te Vrede.

  • Vakkie RR

    Juist en vooral de ‘ex Feyenoorders’ die je de das omdoen echt ongelovelijk!