Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Van Hanegem: 'Meestrijden om titel slaat nergens op'

  • kieb

    dus?

    Fout van van geel om armenteros toch weg te doen? Om lamprou te laten gaan?

  • Den

    Je kan echter niet met vijf middenvelders spelen. Leuk dat van Geel de dubbele bezetting op die plekken nu leuk op orde heeft maar zolang er andere plekken nog ronduit kut bezet zijn heb je daar weinig aan.

  • Den

    Ze zijn volgens mij veel te laat begonnen met die spits en hebben te lang gedacht dat Dost wel zou komen.

  • Den

    Willem is tegendraads. Want over bijvoorbeeld jonge spelers is hij vaak wel positief. Op momenten dat iedereen jongens al weer bij het grofvuil zet is hij vaak nog positief

  • Den

    Vorig jaar.

  • kieb

    Ik weet het niet. Wat is haalbaar dat wil komen naar NL voor het salaris dat feyenoord kan betalen. Ik vraag me af of dit beter is als we al hebben. Dat blijft toch wel een gok en met die Kazim is die gok wat kleiner.

  • tukkerfan

    Nee, maar haal dan wel goede vervangers.

  • kieb

    we hebben betere als beide genoemde.

    Ons elftal is 3 klassen beter als dat van willem 2.

  • Vakkie RR

    Jij bent ook echt niet heel slim hè? Ga ‘t niet eens uitleggen mensen met ’n iq van meer dan 1 begrijpen 't wel.

  • kieb

    ik snap jouw gedachtengang idd zelden en dus nu ook niet. Leg eens uit hoe je het bedoeld wat je nu schrijft.