Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Van Hanegem: 'Meestrijden om titel slaat nergens op'

  • Rotterdam-West

    Natuurlijk betweter,

    je zelf

    heeft geen uitgebreide woordinformatie

    Is het wellicht een zin in plaats van een woord? en komt niet voor in de woordenlijsten die zijn goedgekeurd door de Taalunie.

    Ook op encyclo.nl zijn geen resultaten gevonden voor `je zelf`.

    Deze woorden staan wél in de database:

    • jezelf • jijzelf

  • kieb

    wat een niveau zeg, pfffffffffff

    Lees dit eens zou ik zeggen, want als ik het zeg geloof je het toch niet:

    http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/1359/jezelf_je_zelf/

  • kieb

    tegen dit soort onzin is niemand opgewassen, zelfs ik niet

  • Vakkie RR

    :D rotterdamse brandje

  • Rotterdam-West

    Je zal dus mijn link niet gelezen hebben denk ik maar om een lang verhaal,

    kort te maken je hebt helemaal gelijk zo goed?

    Het enige wat je niet moet doen is clubs afzeiken die het beter doen dan jouw cluppie,

    kom je al een heel eind.

    …..

  • kieb

    Ik zeik die clubs ook niet af. Je moet alleen begrijpen wat ik schrijf. Ik heb juist heel veel respect voor deze ploegen. En dan vooral voor PEC, want hier is het geen uitzondering meer dat er leuk en aardig wordt gespeeld. Voor mij blijft echter een feit dat de kleinere clubs als PEC en Cambuur NIET een betere selectie hebben. Dat ze nu hoger staan is een feit, maar een competitie is meer als 5 wedstrijden. Daarom vind ik het zo ongelofelijk stom als mensen deze clubs erbij halen om daarmee te willen aangeven hoe slecht feyenoord wel niet is en hoe slecht ze wel niet hebben ingekocht.

    Ik sta daar niet achter. Ik denk dat we een voldoende sterk elftal hebben om 3de te worden. Met de financiële middelen of andere mogelijkheden is er wellicht dan wel de mogelijkheid om een goede spits aan te trekken, dan wel Kazim te contracteren ;-) . We staan niet waar we horen op basis van kwaliteit, wel op basis van vertoond spel. En dat is ook niet helemaal waar, want tegen twente hadden we moeten winnen, zei ook de twente coach….

  • kieb

    nee, want ik kan best zeggen dat ajax een leuke pot voetbalde, zeker de 2de helft. Dat die nieuwe waar iedereen op liep te zeiken, gisteren gelijk een goede indruk maakte.

    Brandje is eenkennig

  • rudi

    Mijne heren: Is het meer ALS of meer DAN ?

  • kieb

    meer dan, heeft de voorkeur ;-)

  • rudi

    Eens!!