Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Aboutaleb: Ajax-fans nooit meer welkom

  • REDNECK

    Klassieker-voorstel faliekant afgewezen: “Dat raakte bij mij echt een diepe snaar”

    De gemeenten Amsterdam en Rotterdam hebben afgelopen week besloten dat de Klassieker voorlopig nog zonder uitpubliek wordt gespeeld. De burgemeesters Ahmed Aboutaleb en Eberhard van der Laan hebben er echter wel alles aan gedaan om de uitvakken gevuld te krijgen.

    Zo kwamen beide burgervaders met het idee om alleen moeders met kinderen toe te laten in de uitvakken, maar dat plan werd van tafel geveegd. “We hebben vlak voor de zomer met de gedachte gespeeld om de beider supportersfamilies voor te stellen om te beginnen moeders met kinderen toe te laten”, verduidelijkte Aboutaleb in de raadsvergadering. “Tot onze verbazing werd dat faliekant afgewezen.”

    “Ik kreeg te horen: de veiligheid van de kinderen kan niet worden gegarandeerd. Dat raakte bij mij echt een diepe snaar. Als je zegt dat je de veiligheid van de kinderen, over en weer, niet kan garanderen omdat dat een Feyenoord-Ajax-situatie is, waar hebben we het dan eigenlijk over? Dan heb ik de neiging te zeggen: voorlopig heb ik gegeten en gedronken, dat is een vertaling uit het Marokkaans. Ik vertel dit om aan te geven hoe dat leeft binnen die groeperingen. Het is een fact of life dat Feyenoord-Ajax andere krachten oproept dan Feyenoord - Willem II.”

    bron: voetbalprimeur

    ————————————————————————————————-

    Ik weet niet wat er gekker is, het idee om alleen vrouwen en kinderen in het uitvak toe te laten of denken dat de veiligheid van die vrouwen en kinderen niet gegarandeerd kan worden……

  • REDNECK

    Pffff….lekker bezig werkpaard….kennelijk ben je nog niet bekend met professor kieb……..en je hoeft mij al helemaal niet vermanend toe te spreken.

  • kieb

    Ik weet het maar al te goed. Ik denk zelfs nog beter dan jij. Heb meer stadions in me leven gezien dan jij haren op je zak hebt.

    Supportersgroepen kunnen bij elkaar komen als ze het zouden willen en als de ME te weinig man heeft ingezet.

  • kieb

    professor kieb heeft punten waar jij niet over denkt. Ik kan dingen anders zien. Ik weet dat je gelijk hebt in hetgeen je ziet. Ik zeg alleen ook, dat er meer is dan hetgeen jij kunt (of misschien wil) zien

  • Werkpaard (in ruste)

    Is niet vermanend bedoeld Redneck. Wil alleen maar aangeven dat discussies leuk zijn om te lezen. Inhoudelijk bemoei ik me zeker niet met dit item omdat ik gewoonweg te weinig in en outs weet.

    Ben momenteel meer bezig met het Market Garden gebeuren hier inde regio.

  • rudi

    Geweldig…. ik hoef al maanden lang niks meer te doen en aan alle kanten wordt de arrogantie aangetoond.!!! Het lult maar, het lult maar het lult maar. Er is op dit prikbord nog maar 1 onderwerp en dat is Feyenoord. Dat is mijn 2e club, maar de arrogantie van de Feyenoorders hier is stuitend…ze lullen maar, ze lullen maar en ze hebben nog steeds niet in de gaten dat ook dat cluppie maar een stel figuranten is.

    Einde van dit Feyenoord-prikbord. Zullen we op dat andere prikbord eens met een schone lei beginnen (zielepietjes)

  • REDNECK

    Oh, je wil dus alleen zeggen dat je geniet van deze discussie? :S

  • REDNECK

    Verander de hoofdrolspelers eens in dit schitterende betoog (tu)

  • REDNECK

    Hahahahaha……wat een praatjes weer :D

    Je bent zelfs nooit in De Kuip geweest ouwe nagemaakte, dat bewijs je wel met dit antwoord……tegen beter weten in vraag ik toch aan je waar de supporters elkaar in De Kuip kunnen treffen…..succes (tu)

    PS Nog genoten van “je” club?

  • REDNECK

    Daar heb je die kansloze die iedere keer weer zo om aandacht schreeuwt weer…….arrogantie dit, arrogantie dat…….allemaal een hoop inhoudloos geblaat iedere keer van je…….je bent vrij om een andere topic te openen, jankert.

    Overigens heb ik steeds discussies met kieb over hoe slecht ons beleid is en hoe slecht ons spel is blinde!!!

    Had deze speciaal voor je bewaard, scheelt typwerk:

    Ik geef je een koekje van eigen deeg, maar jij bent kennelijk zo arrogant om te denken dat alleen JIJ iemand een neus mag noemen!

    Verder kom je wederom niet verder dan wat beschuldigingen en loze kreten, maar WAAROM dat dan zo zou zijn kan je niet onderbouwen, lekker geloofwaardig dan……kom jij maar met punten dan waarin ik iets zeg wat helemaal niet waar is of “arrogant”……..maar ach, als ik zeg dat dit prikbord groen is dan zou jij dat in jouw verknipte optiek al arrogant vinden.

    Je kan het simpelweg niet uitstaan dat ik altijd een antwoord heb en, in tegenstelling to jou, kan onderbouwen WAAROM ik dat vind, al dan niet met het gebruik van feiten, punten en voorbeelden. Je mag het er niet mee eens zijn, maar dat is een heel ander verhaal.

    Verder ben jij nou niet bepaald geschikt om het gedrag van iemand te beoordelen………jij maakt tenslotte opmerkingen over de gezondheid van iemand terwijl je weet dat diegene echt iets onder de leden heeft.