Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Aboutaleb: Ajax-fans nooit meer welkom

  • kieb

    er is geen beginnen aan met jou. Ik geef het op………

  • REDNECK

    En weer vastgeluld…..wordt een gewoonte bij je…….ga dan de discussie niet aan.

  • REDNECK

    Precies, je bent lachwekkend :D

  • thomas..

    elke club heeft een “eigenlijk” en “als” verhaal… maar dat was jou nog niet opgevallen waarschijnlijk.

    uiteindelijk heb je daar geen kloten aan want het is al gebeurd dus niet meer te veranderen

  • kieb

    nee, dat is het niet. Maar jij bent te dom om bepaalde dingen te zien. Als je met jouw een discussie over Bassie en Adriaan aangaat, dan zeg jij dat Bassie geen rode neus heeft. Vandaar, er is geen beginnen aan met jou

  • kieb

    nee, dat klopt. Maar ik maak me ook totaal nog niet druk.

    En meneer van Hangem heeft gelukkig de 3de laats ook weer op zijn tong liggen. Bij sommige mensen duurt het wat langer om in te zien, maar uiteindelijk moeten ze me allemaal gelijk geven. Is niet erg, ik ben het gewend

  • REDNECK

    Wauw…..je noemt mij dom op internet, jij bent stoer!!!

    Zoals al eerder aangegeven maakt dat arrogante en betweterige toontje totaal geen indruk op mij, al ik begrijp best dat je dat nodig heb om het nog wat te laten lijken…….je neemt alleen niemand in de maling.

    Voorlopig kan kan je het nog altijd niet met argumenten winnen.

  • kieb

    Nou, dan brengen we de discussie toch op gaan en maken we het af.

    Wat wilde je nu aangeven met je bericht over de ME? Wat wil je hiermee zeggen, in samenhang met onze eerdere discussie?:

    http://voetbaltalk.startpagina.nl/prikbord/17297157/17301118/re-aboutaleb-ajax-fans-nooit-meer-welkom#msg-17301118

  • REDNECK

    Dat de inbreng van ME vaak totaal onnodig is en zij vaak zelf juist de aanleiding zijn voor ongeregeldheden.