Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Kan me niet herinneren

  • kieb

    Ze konden de eerste helft totaal niets in brengen. Maar dat is het verschil en daarom leek het tegen psg zo goed, ze kregen er alle kansen voor. Nu werd het ze continu moeilijk gemaakt en dat legde wel een aantal zwakten bloot. We kopen er helaas weinig voor, maar het geeft aan dat er veel in dit elftal zit.

    Ik zie in die kazim ook een zeer bruikbare speler. Doelpunten gaan vanzelf komen, dus punten ook

  • Daniel

    Dat Toornstra er aan het eind minimaal een stuk of 10 heeft inliggen denk ik ook, of Kazim dat aantal haalt weet ik nog zo net niet. Wel een betere voetballer dan te Vrede alleen scoort die weer makkelijker.

    Het verleden heeft al vaak genoeg aangetoond dat Feyenoord zich wel kan opladen tegen Ajax om daarna weer in een diepe slaap terug te vallen.

  • kieb

    Maar het verleden heeft nog vaker aangetoond, dat ze met stront in de broek op het veld stonden. Zelfs als (en dat is op 1 hand te tellen) we vooraf geacht werden een goede kans te hebben. Toornstra is een echte aanwinst. Die speelt immers met gemak uit de basis nu.

  • Den

    Kun je uitleggen wat er niet lukt? Ben je ingelogd?

  • ajax1

    wat zijn dan me inlog gegevens ?

    hoe beant woord ik iets ,of hoe kan ik iets opschrijven

  • ajax1

    wat zijn dan me inlog gegevens ?

    hoe beant woord ik iets ,of hoe kan ik iets opschrijven…

  • erik

    ajax1 Schreef:

    ——————————————————-

    > wat zijn dan me inlog gegevens ?

    > hoe beant woord ik iets ,of hoe kan ik iets

    > opschrijven

    Zo te zien heb je je nog niet aangemeld Arie. We zijn gewoon een nieuw forum dus je moet je even lid maken.

  • REDNECK

    Dat is heel eerlijk van je Daniel (tu)

    Hoe dan ook, toch flikken jullie het weer.

    Wij hebben een td die het halen van een spits niet belangrijk vond, maar wel vindt dat we voor het kampioenschap moeten gaan….

  • kieb

    Kazim deed het anders best aardig voor zijn eerste basisplaats. Biedt perspectief, evenals de wedstrijd. Waar je vorige week nog je gelijk wilde halen, wil je nu niet inzien dat het echt zo slecht nog niet is. Tenminste de potentie in het elftal.

  • Bert Boerke

    Het kan nog gekker.

    Cambuur wordt met 4-0 afgedroogd en eindigt met 10 man.

    Na de wedstrijd zegt de Cambuur-trainer: `We waren beter´.