Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

NET TERUG UIT DE KUIP

  • kieb

    Of we moeten deze lijn kunnen voortzetten qua spel, maar dat is onmogelijk helaas

  • De Verdeler

    Deze voelt nog beter op deze manier. De mindere zijn en toch winnen, das helaas al vele malen andersom geweest….

    En dan met zijn allen staan klappen terwijl je voor jullie de wedstrijd van het jaar net hebt verloren, beetje hilarisch was dat wel……

  • REDNECK

    Cynisme is je kennelijk niet bekend…….sorry, je maakt je na iedere wanprestatie steeds belachelijker……

  • REDNECK

    Precies waarom ik me daar kapot aan ergerde…..

  • De Verdeler

    Maar kieb ziet potentie, dunkt mij dat je daar geen kloot mee opschiet als je 3 x verliest in eigen huis en 15e staat…..

    Gisteren was voor jullie de kans om ons een flink pak slaag te geven, nu zijn het slechts weer woorden maar geen daden….

  • REDNECK

    Kieb kan je niet serieus nemen.

  • bonaparte

    Helemaal gelijk jullie waren 10 klasse beter als ajax ,alleen ajax wint ,en dat telt

  • kieb

    wedstrijd van het jaar? Wat een lariekoek. We zijn net begonnen.

  • kieb

    als jij geen potentie ziet, dan wil ik wel eens weten hoe sterk je ajax inschat als ze de eerste helft compleet overklast werden. Allemaal loze praat makker. Samen met de rest van de zielepietjes

  • kieb

    :D:D:D