Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Proficiat

  • rudi

    Gefeliciteerd Feyenoorders…niks op af te dingen. En excuses voor dat stelletje eencelligen die zich Kowet-supporters noemen en de Feyenoord-supporters bedreigden. Walgelijk:o

  • kieb

    wereldspitsen he

  • rudi

    Feyenoord was als team gewoon veel beter, beetje bedroevend wat Kowet er tegenover zette

  • kieb

    Ach, dat is het altijd. Dat was tegen ajax hetzelfde, het ligt dan altijd aan de zwakte van de tegenstander.

    Je had nu een goed middenveld staan. Eerste wedstrijd dat deze allen met elkaar konden spelen. De sterkste spelers speelden, met het meeste scorend vermogen. Niet verwonderlijk dat het zich dan nu uitbetaald.

    Kazim pikt zijn goaltje weer mee. Als hij meer betrokken wordt in het spel, zich verder toe gaat leggen op het zijn van een aanspeelpunt, dan komt het vanzelf goed.

  • rudi

    Ik wijt de overwinning niet aan de zwakte van de tegenstander hoor. Was volkomen verdiend, maar ik vond het bedroevend wat Kowet er tegenover zette.

  • REDNECK

    Feyenoord-supporters bedreigden? Niets van gemerkt……

  • rudi

    Vlak voor de hoofdtribune begon al voor de rust na de 2-0. Ik zat er midden tussen in. Een groep “supporters” kwam van de B-side en wilde er op af. Is met veel moeite tegengehouden. En vervolgens zijn de Feyenoord-supporters naar een ander vak verplaatst .

  • REDNECK

    Tja, dat is het risico van met losse kaartjes naar een uitwedstrijd gaan…..zou andersom ook gebeuren.

  • Duco-FR

    Was woensdag heel anders. Was er woensdag wel en zaterdag niet, maar heb woensdag de hele middag gezellig gedronken in Deventer en ook in het stadion (zat zelfs op de B-side) geen problemen meegemaakt…

  • rudi

    Op zichzelf was het best gezellig. Al voor de wedstrijd gewoon leuk oh-en met Feyenoord-supporters, die bij mij in de buurt zaten. Maar bij de 2-0 waren die lekker aan het juichen (moet gewoon kunnen) en dan heb je een paar (man of 30) van die gefrustreerd eikel-supporters (woordspeling ;) ) ) die zichzelf flink vinden en dan ff ons vak in willen om Feyenoord-supporters aan te pakken. Gewoon achterlijk dus.

    Wat dan wel weer leuk was van de B-side dat die die malloten uitfloten en hun “laat je club maar in de steek” toezongen