Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Proficiat

  • kieb

    Het moet ook gewoon kunnen, alleen weet je dat het niet meer kan helaas.

  • rudi

    Het moet ook gewoon kunnen. Zoals je weet heb ik al ontzettend lang een seizoenkaart, was er 2 jaar geleden ff een jaar tussenuit om allerlei redenen maar daar hoorde de agressie ook wel een beetje bij. Vroeguh… dan dachten mijn vader en ik wel eens. “Kom, mooie zondagmiddag. Kowet speelt in Arnhem, zullen we er heen gaan?” Dan kocht je een kaartje, kon gewoon klappen voor je eigen club. Tot de 2-0 was er bij ons dus een primasfeer en dan heb je een zooi van de eencelligen……………Dit soort ge-eikel staat me dus enorm tegen.

  • kieb

    Het is zonde, maar het is nu eenmaal zo. Ik zou zelf niet meer bij een uitwedstrijd in een thuisvak gaan zitten. Heb het een keer bij nac gedaan en dat was dan zelfs op de hoofdtribune, maar dan zit je gewoon niet lekker te kijken.

    Je zit totaal niet op je gemak.

  • rudi

    Jij zat in dat kot wat ze voor de uit-club hebben ingeruimd? Mijn oprechte deelneming (knipoog)

  • rudi

    Maar wij (Kowetters) zaten ook niet meer op ons gemak . Sfeer was behoorlijk dreigend en als dat gajes was doorgebroken We zijn nog wel zo aardig geweest om de Feyenoord-supprters een Kowet-sjaal aan te bieden.

  • kieb

    Voor de normaal denkende mens is het iets onbegrijpelijks.

  • REDNECK

    Het is denk ik het meest verschrikkeijke uitvak van Nederland idd…….klein hok zonder stoeltjes en heel slecht zicht.

    Die van VVV is ook heel erg, ben blij dat die weer in de 1e divisie spelen.

  • Rotterdam-West

    Dat is nog niks vergeleken met het zgn uitvak van jong 020 werkelijk een schande

    voor zo'n zgn rijke club.

  • REDNECK

    Daar heb ik dan geen ervaring mee gelukkig ;)

    Spelen zijn ook niet in de arena dan?

  • Daniel

    Er naast op de Toekomst. Op zich is er niks mis met dat vak, alleen heeft het geen dak net als de rest van die bij tribune.