Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

doping tour

  • ruleaz

    Tour: Vinokoerov test positief

    anp | Gepubliceerd op 24 juli 2007, 18:15

    Laatst bijgewerkt op 24 juli 2007, 18:27

    PAU - Aleksandre Vinokoerov is betrapt op het gebruik van dope. Dat heeft zijn ploeg Astana dinsdag bevestigd. De Kazach is na de tijdrit van zaterdag, die hij op indrukwekkende wijze winnend afsloot, gepakt.

    Volgens diverse bronnen gaat het om bloeddoping. De Franse krant L'Equipe meldt inmiddels dat de hele Astana-ploeg de Tour verlaat.

    Vinokoerov reed in de bergetappe (14e rit) na de tijdrit erg slecht en verspeelde bijna een half uur op etappewinnaar Alberto Contador. Maandag reed hij weer fantastisch en won hij de rit.

  • ruleaz

    Ik had het er vanmiddag nog op mijn werk over. De ene x winnen en de volgende x een uur aan je broek en dan weer winnen kan niet kloppen.

  • Den

    Verder op:

    http://www.voetbaltalkprikbord.yourbb.nl/viewtopic.php?p=1364#1364

  • CROOSWYKER

    waarom moet je je daar aanmelden terwijl je hier al aangemeld staat

  • Den

    Zijn twee verschillende forums.

  • CROOSWYKER

    ok

  • ruleaz

    Ach ik denk ik post het hier even zodat jullie daar er verder over kunnen babbelen.

  • R©bbie

    wat is er op tegen om op OT te prikken ?

  • CROOSWYKER

    ik heb me twijfels bij rassmussen, maar weet wel dat hij geen doping gebruik

    ik weet dat hij kan klimmen ,maar vorig jaar verloor hij de bolletjestrui door de spanning wat hij niet aan kon ,tijdrijden is niet zijn specialiteit en iedereen zag dat hij niet veel tijd verloor .elke dag presteerd hij dat was vorig jaar minder .

    die man rijd zo makkelijk de berg op ,gisteren zag je contador 4 keer aanvallen alle 4 reed hij het gaatje dicht

    het kan zo zijn dat hij wijzer is geworden en vleugels krijgt van die gele trui

    de voorzitter vd uci riep hij heb niks gedaan wat op de verboden lijst staan dus mocht hij de toer rijden .

    maar ja hij rijd voor de rabobank en we moeten hopen dat hij het geel behoud ,dat zien we morgen ,gewoon in het wiel van contador en er is niks aan de hand,morgen een topdag en het geel word niet meer afgenomen

  • CROOSWYKER

    dat er mensen zijn die daar niet aangemeld zijn

    ik ga me niet weer aanmelden ,het moet toch kunnen nu er weinig voetbal is .het is ook maar af en toe een off topic ,ga het te ver dat iedereen er mee kom zeg ik ala

    anders word het alleen maar stiller als er niks te melden is