Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Waar zijn alle prikkers?

  • Achterlijkboertje

    Er blijft niet veel over van dit Pikbord. Een hoop woede om verwijderde berichten.

    Nog even en alleen de moderators zitten nog op dit prikbord.

    Kan niet de bedoeling zijn denk ik.

    Waarom niet alles wissen en opnieuw beginnen? Ergste wat er dan kan gebeuren is dat we allemaal boos zijn maar dan is er geen verschil.

  • werkpaard

    Pikbord?

    Logisch dat niemand meer reageert

  • erik

    Ik blijf hoor :)

  • angel

    Aardig ;)

  • erik

    Het is ieder jaar hetzelfde. Prikkers worden boos dat er gegumd wordt terwijl ze zelf over de schreef gingen, daar gaan de normale prikkers niet wakker van liggen, toch?

  • angel

    Ik weet niet wat er allemaal verwijderd is,maar daar hou ik helemaal niet van.

    Maar iedereen mag een mening hebben,alleen hoef je het niet met iedereen te delen.

  • erik

    Klopt. Maar op de man spelen, er werden nogal wat topics tegen Brandje geopend, dat mag niet, en terecht.

  • Den

    Ter info: er is een bericht verwijderd over Brandje. Dit was het zoveelste bericht (binnen korte tijd) tegen een prikker gericht en daarom is het ook verwijderd. Daarnaast zijn er enkele berichten verwijderd van iemand die verward werd met een geband persoon. That's all.

    Als er nu net zoveel energie werd gestoken in berichten over voetbal als in dit soort gezeur waren er vast ook weer meer prikkers. Ons voorstel is dan ook om het weer over voetbal te hebben in plaats van over elkaar of over verwijderde berichten