Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

schandalige vertoning in utrecht

• von

men heeft in utrecht besloten een minuut stilte te houden en dan hou je uit fatsoen je smoel één minuut dicht.

is dat in tukkerland ook teveel gevraagd misschien?

• Henry

… kan ook van een schandalige vertoning worden gesproken.

• Tukkerfan

Ja.In 2000 ,met de vuurwerkramp moest en zou de wedstrijd Feyenoord-Twente ook worden door gespeeld.Terwijl Twente niet wou voetballen.Daar vielen heel wat meer slachtoffers .

• Bananen Man

Deze wedstrijd wordt toch ook gewoon gespeeld. Ik zit geen Fifa te spelen volgens mij.

• Henry

Neemt niet weg dat opgekropte woede over dat gebeuren destijds van invloed mag zijn op een beslissing nu.

• von

2-0 binnen een paar minuten voor de rust.

• von

dat twente destijds niet wou voetballen kan ik mee inkomen, het gebeurde op zaterdag en op zondag kon men gelijk gaan voetballen terwijl men nog in shok was over het gebeuren.

maar het gaat nu over een minuut stilte voor een wedstrijd.

• Arie

Je hebt gewoon je bek te houden als mensen een minuut stilte houden. Dat jij die minuut stilte niet terecht vindt interesseert mij eigenlijk niet zo. Het zegt alleen maar veel over jou (en over die eencellige schreeuwerds natuurlijk).

Helaas hoor je wel vaker dat zichzelf supporters noemende lieden door een minuut stilte heen brallen. Bevestigt alleen maar wat ik over een hoop van die ‘supporters’ denk. Gewoon dom volk met een IQ van 0 en alleen hun domme oerdriften volgend.

• Bananen Man

Amen.

• Spatje

Dus op voetbal tribune's zitten geen fatsoenlijke mensen en die zijn allemaal asociaal?

Bedankt Henry. Ik ben dus asociaal en onfatsoenlijk. Maar je heb me het licht laten zien, nu stuur ik wel een mailtje naar Feyenoord dat ik geen seizoenkaart meer wil,

Wat een vreemde uitspraak zeg……..