Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

LET OP: DIT FORUM GAAT VERHUIZEN

  • Den

    Zoals jullie weten gaat dit prikbord (helaas) ergens in september uit de lucht.

    Inmiddels is het forum wat de opvolger moet worden gereed voor een testvlucht. Echt discussiëren doen we voorlopig nog hier maar als je wellicht al eens een kijkje zou kunnen nemen zou dat fijn zijn! Registreren kan al!

    forum.overvoetbal.nl

    Sla de link ook op onder je favorieten voor het geval dit bord plots uitvalt!

    Zoals je ziet staat de naam “voetbaltalk” voor de herkenbaarheid nog als logo erboven. Dat zal op termijn anders worden maar de naam helemaal schrappen is nog niet de bedoeling.

    Met het thema voor de mobiele site ben ik nog bezig. Die is nu nog standaard blauw. Work in progress :)

    Ik zal proberen iedereen wiens email we hebben nog wel een mail te sturen.

  • rudi

    Ik heb ruzie met de verificatiecode Den.

    Tig keer geprobeerd zowel hoofdletter gevoelig als hoofdletter ongevoelig.

    Maar we blijven proberen:)

  • rudi

    Hebbes…lag aan mij !

  • Den

    Als je een onduidelijke code hebt kun je hem ook vernieuwen.

  • rudi

    Ik vind het er goed uitzien Den. Bedankt voor alle inspanningen!…. he luitjes…kom op met die aanmeldingen!

  • Den

    Tnx. Ik had eigenlijk nog een ander thema op het oog, ook met groen. Maar wellicht laat ik het zo.

  • Bertus67

    net gedaan , complimenten Den (tu)

  • rudi

    Vind ik ook, ziet er prima uit

  • HJV

    Ziet er gelikt uit, niets aan de lay-out veranderen en verders suc6 met dit forum

  • Den

    Wat misschien vervelend is is dat je eerst nog in een overzicht komt. Ik zou kunnen proberen het zo in te stellen dat je gelijk het hoofdforum (voetbaltalk) voor je neus krijgt