Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Van Geel haalt El Ahmadi

  • kieb

    Goed gedaan van Geel

  • REDNECK

    En ook nog een een Zweedse spits gehaald van 17 jaar voor de A1!!!! (:P)

    Ik hoop alleen dat je wel beseft dat als Manu die treffer niet had gemaakt, de zaken er iets anders uit zouden zien voor Van Geel……

    Mocht er nog een spits bijkomen dan maken we een kans om de schade die we door het zwakke optreden van Van Geel hebben opgelopen nog enigzins te repareren…….al krijgen we die CL-wedstrijden en verloren punten in de competitie uiteraard niet meer terug.

  • kieb

    die punten kregen we vorig seizoen ook niet.

    Dat talent is ook goed nieuws. Alleen wordt ik altijd een beetje sceptisch als beweert wordt dat er grote topclubs van europa achter aan zaten.

    En als mulder die ballen gewoon had gepakt, dan had het er gisteren ook anders uit gezien.

    We hebben best een aantal aardige spelers die nu bij het elftal gekomen zijn. Ik hoop tenminste dat el ahmadi het niveau weer op pakt van voor zijn vertrek. Dat betekent vilhena naar de bank.

    Toornstra voor immers en dan denk ik dat je er op vooruit gaat.

    En dan kijken wat kazim gaat doen

  • REDNECK

    Vorig seizoen hadden we de slechtste start uit onze historie, dat is dus niet bepaald de norm waar je dan mee kan vergelijken…..

    Het huidige Feyenoord geeft weer een beetje hoop, alleen verschillen wij van mening over het tijdstip v/h halen van die spelers.

    Wat ook goed nieuws is is dat we in categorie 3 zitten.

  • kieb

    Ik zou ze ook liever eerder zien, maar ben tevreden met wat er is aangekocht.

    Nu nog dost huren en dan is het wat mij betreft compleet.

  • Den

    Ik heb twijfels en het blijft vreemd. Je hebt Toornstra al gehaald en dan haal je een speler voor de positie van Clasie. Is dit nu toch weer het halen van het lievelingetje van de trainer of een kwestie van pakken wat je pakken kan? Hij was goedkoop toch?

    Straks zitten bijv Vilhena, Immers, Boetius en Bilal op de bank maar zit je nog steeds met een onzekere keeper, een dito centrum, geen linksback en zonder topspits. Daarmee hou je jeugd tegen en heb je nog steeds zwakke plekken. Dat kan goed uitpakken maar het zou ook kapitaalvernietiging kunnen zijn.

  • thomas..

    Gewoon ballen had gepakt8-):S het is gewoon een keeper en niet onze lieve heer… Welke had hij moeten pakken dan?

  • tukkerfan

    Vilhena lijkt mij een type die gaat morrelen. Immers zal dan ook wel een keer gaan zeuren dat hij weg wil. Jullie hebben te veel middenvelders en nog steeds geen spits. Zeker gekeken naar Bayern Munchern en Barcelona, typisch Gardiola stijl.

  • Brandje

    Dan is Vilhena van harte welkom bij Ajax nu Blind weg gaat.

  • kieb

    Nou, zo'n beetje allemaal.

    Hij komt NOOIT van zijn lijn af.