Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Heracles Almelo

  • tukkerfan

    Vandaag top overleg of Jan mag blijven of ontslagen gaat worden.

    Nu, van mij mag Jan & Jan (Smit) allebei opstappen. Jan de J. is waardeloze trainer/coach en Jan S. is te lang vz geweest. De deurwaarder wil niet investeren in de spelers groep en zie het resultaat, dan krijg je dit.

    Gvd. hoe help je een club om zeep. Ga eens kijken in de JL voor een spits. Paul Gladon? Zeker nooooiiiit van gehoord. Nee, met die Avdic breek je potten. En de MJ Fledderus? Had men nooit terug moeten halen. Meneer wilde weg, prima, dan ook weg blijven. Nep aanvoerder. Ik ben kwaad.

    De uitbreiding van het stadion? Gemeente Almelo heeft wel het groene licht gegeven, maar ik denk niet dat het nodig is. eerder kan men het huidige stadion verkleinen naar 4000 toeschouwers in de JL.

  • Rotterdam-West

    Gladon? Die heb ik Vrijdagavond zien voetballen geen deuk in een pakkie zachte boter.

  • tukkerfan

    Shit. Deed het goed bij Dordrecht. Misschien toch halen, je weet nooit of zo; n jongen opbloeit bij een eredivisie club. Zie Huntelaar.

  • tukkerfan

    Breaking News:

    God, als dat maar waar is. Dit is beste wat ik vandaag gelezen zou hebben.

    http://www.tubantia.nl/sport/heracles/trainer-jan-de-jonge-ontslagen-na-vierde-nederlaag-heracles-1.4510926

    Link van Dagblad vh oosten.

  • Werkpaard (in ruste)

    Wie is zijn opvolger?

  • tukkerfan

    Geen idee. Misschien John van den Brom, Mario Been? Gert-Jan Verbeek heeft gezegd dat hij niet beschikbaar is. Maar Jan Smit kennende, zal er wel iemand komen die net van de opleiding af is en goedkoop moet zijn. Tja, deurwaarders mentaliteit.>:D<

    In mijn ogen was Patrick Kluivert een goede opvolger. Iemand die in de top heeft gespeeld en financieel onafhankelijk is.

  • Rotterdam-West

    Kluivert?die totaal niet overkomt (niet geschikt)wel als assistent.

    Misschien is Adrie Koster de juiste man.

  • tukkerfan

    Tja, Lijkt mij niet verkeerd. Ik wilde 1.5 jaar geleden graag Ernie Brandts.

  • Sjors

    Haal aub Peter Bosz terug!

    win - win situatie!!

  • Rotterdam-West

    Speelt heel behoudend maar op dit moment moet hij van Dord wat meer aanvallend spelen,

    Brands is een liefhebber vanuit de verdediging ook niks mis mee natuurlijk.