Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Groningen - ajax

  • paul74

    2-0 (tu)

  • bonaparte

    Precies zoals ik gezegd heb ,wat een waardeloos elftal staat er nu ,en dat moet cl spelen .

    Meer als 100 miljoen op de bank ,en waardeloze spelers in het veld .

  • erik

    Leuk team voor een schoolvoetbaltoernooi, dat hebben we.

  • bonaparte

    (tu) helemaal gelijk Erik ,ze hebben veel verkocht ,en weing voor terug gehaald ,de boer is ook niet echt meer geloof waardig alks hij zegt ik heb niemand nodig.

  • Dizciple

    Hadde ze jou maar als TD, hadde ze zo Sneijder, de Jong en Huntelaar teruggehaald

  • De Verdeler

    Je voetbalt echt niet slecht. Maar weer door 2 zeer zwakke momenten van Boilessen verlies je de pot, klaar!

  • tukkerfan

    Dan zet je Viergever toch op links? En de Boiler er uit. Da's niet zo moeilijk.8-)

  • bonaparte

    waar slaat dat nou weer op ,het feit is dat er niks gehaald word voor spelers die niet voldoen ,en dat zijn er enkele ,iedere club koopt als het niet opgevangen kan worden door de eigen jeugd ,en dat kan nu bij ajax niet ,al lange tijd zonder spits ,nu blind nog weg op het middenveld ,daar staat nu viergever ,die kan er ook weinig van .en de linksback boilesen is ook bagger .

  • bonaparte

    Voetbalt echt niet slecht ,welke wetstrijd heb jij zitten kijken dan ,niet die van ajax ,het is niet om aan te gluren ,de IJslander raakt nog geen skippybal ,ze hebben veelste veel kansen nodig om een goal te maken ,scorend vermogen is weg ,daarbij zijn de verdedigers niet zo goed ,boilesen met name is een drama .

    Ze verkopen alles en halen niks terug .en als ze kopen zijn ze niet goed genoeg ,zie die van groningen ,daar scoorde hij wel ,en hier mag hij niet spelen in het eerste .laat hem dan in groningen .

    Ik vind de boer niet goed bezig dit jaar ,hij denk allemaal dat ze zo goed zijn en het is nog niks

  • De Verdeler

    Grunn - AJAX hek zitten kijken ouwe stafzwaaier….

    Als je alleen al de kansen optelt die ze gehad hebben dan ken je toch niet gaan ontkennen dat ze slecht voetballen. Ze maken de kansen niet das wat anders.

    Het enige waarin ik je gelijk geef is die ik laat alle ballen graag van me voet springen IJslander, wat een ergernis……

    Zivkovic is gehaald voor de toekomst en was al van bekend dat hij het eerste veelal zal gaan spelen in de beloften. Dus hier sla je de plank ook weer mis.