Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Transfer deadline

  • Dizciple

    In principe wel ja, maar zie ze toch nog liever dan Barcelona :)

    Maar vind het toch wel opvallend, zo'n smalle selectie, echt veel roulere kunne ze nie

  • Dizciple

    Verder Jese en dan houd het wel op. Gaat ze echt opbreke, zeker met blessures, totaal geen opties..

  • Daniel

    Jese is ook meer een flankspeler. Ze hadden wel Morata maar die is naar Juve.

  • Den

    Maar dan hebben ze belangstelling voor Falcao. Dat is toch maf? Die komt toch niet voor het rouleren, die komt voor de basis. Dat is raar als je Benzema hebt. Los daarvan denk ik dat Benzema beter is in het in dienst spelen van Ronaldo.

    Het beleid van Barcelona dit seizoen slaat overigens ook nergens op. Suarez, Messi en Neymar. Wie gaat voor wie werken? Wie gaat er eens voor de kat zijn viool diep?

  • Daniel

    Suarez loopt zich altijd een slag in de rondte en is ook geen egoïst. En Messi begint weer de oude te worden die ook heel veel in beweging is. Probleem blijft Neymar die denkt dat hij de ster is.

  • REDNECK

    Ik zei vandaag op de terugweg precies hetzelfde!!! :D

  • Den

    Nee, maar het is geen aangever en geen speler die loopt om de bal niet te krijgen

  • Daniel

    Denk dat je je vergist in Suarez.

  • Den

    Ik vrees dat ze nu nog meer door de trechter gaan ballen

  • Dizciple

    Mja, ik vind dat ook altijd jammer. Stilstaan is achteruitgaan zegge ze dan, maar vind het toch ech belachelijk hoe snel er tegenwoordig alweer word gekeke of er nie eventueel iets net iets beters gehaald kan worde, terwijl je het eigenlijk gewoon prima afkan met de spelers die je hebt. Waarom in Godsnaam nie gewoon met Sanchez doorgaan? Di Maria idem dito