Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Radamel Falcao naar Man U

  • rustdag

    United huurt Falcao van Monaco

    Manchester United heeft met AS Monaco een akkoord bereikt over de huur van spits Radamel Falcao.

    De 28-jarige Colombiaan, die niet tijdig hersteld was van een zware knieblessure om naar het het WK te kunnen, wordt voor de rest van het seizoen gehuurd. Daarmee is volgens mediaberichten circa vijftien miljoen euro gemoeid.

    Van Gaal legde eerder al onder anderen Ángel di María en Daley Blind vast. Hij heeft nu in totaal ongeveer 200 miljoen euro aan versterkingen gespendeerd.

  • Dizciple

    Go Louis

  • erik

    De trainer die een team kan bouwen, na het uitgeven van de begrotingen van Ajax, PSV en Feyenoord samen… goed zo Louis.

  • Daniel

    Dit is wel de meest merkwaardige “transfer” van deze zomer. Je zou bijna denken dat Monaco (ofwel de eigenaar) geld nodig heeft of zouden ze in de problemen komen met de fairplay regels.

  • rustdag

    Hoe bedoel je dat. het kan toch niet anders in die competitie.

  • Dizciple

    Mislukt project daar, doen nu alle grote namen weg

    United zou hem een jaar huren en zijn salaris overnemen. Voor de huur 12 miljoen, en daar bovenop dus 350.000 per week salaris. Ruim 25 miljoen kosten voor een jaartje..en ik gok..12 goals.. best een koopje..

  • Daniel

    Als hij heel blijft zal hij er wel een stukje meer maken dan die 12 al vraag ik mij af hij wel zo'n goed koppel gaat vormen met van Persie.

  • Dizciple

    Ik heb echt geen idee wat van Gaal van plan is wat de basis betreft.

    Rooney, van Persie, Falcao, Di Maria, lijk me nie dat je er echt duidelijk tege eentje zeg, je staat er in principe naast. Zal zowiezo Mata geslachtofferd worde, wat ik ook een enorme blunder zou vinde. Ik ben groot fan van Rooney, en die zal zich ook altijd wel de kolere werke voor je, maar het is nie eerlijk voor die gozer als hij straks weer aan de buitenkant moet gaan staan of op ‘10’ .. maar geloof dat van Persie zich ook weer te groot voelt om op 10 te gaan staan, al kan Hiddink dat misschien ook wel eens van plan zijn..ben benieuwd..

    Ik verwacht:

    ————– van Persie — Falcao ——————

    ————————– Rooney ————————

    ——- Blind ——– Herrera —— Di Maria ——–

  • Daniel

    Alleen Blind en Herrera dan van plaats wisselen.