Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Hahn niet naar Excelsior maar PEC Zwolle

  • Rotterdam-West

    Ondanks dat Feyenoord en Excelsior een akkoord hadden bereikt over de verhuur van Warner Hahn, heeft de keeper zelf besloten naar PEC Zwolle te gaan. Door de komst van Kenneth Vermeer naar Feyenoord was Hahn in de Kuip gedegradeerd tot derde doelman.

    Bron:RTV Rijnmond

  • Dizciple

    Ik had Mulder ook wel een transfer gegunt. Die jongen hoort niet op de bank

  • Rotterdam-West

    Ja maar Mulder is niet in de positie om nu te kiezen ben ik bang.

    Die wordt bankzitter.

  • Dizciple

    Blijft het raar vinden. Hou dan dat geld op zak.

    Aardig wat nieuwe spelers erbij nu, maar de positie waar je eigenlijk mee had moete beginne heb je eigenlijk een beetje verwaarloosd.

    Los daarvan durf ik het best aan met Te Vrede, en zie ze zelfs weer geluk hebbe met die Richards, maar blijf me erover verbaze.

    Zo'n Parzyszek die het toen zo goed deed bij de Graafschap. Weet zeker dat die er minimaal 20 voor je inschiet. Had ik toen al graag zien kome, maar zelfs tege een Chartlon Athletic leg je het qua financien gewoon zwaar af natuurlijk. En nu zie ik dat hij die seizoen is verhuurd aan Sint-Truiden, belgische 2e!!! divisie! Die had Feyenoord echt moete huren dan

  • Rotterdam-West

    De enige misser vindt ik dat ze Mulder niet eerder hebben ingelicht,

    had hij zelf aan kunnen geven hoe nu verder dan had verhuren wat makkelijker geweest.

    Niet netjes van v Geel en dan druk ik het nog netjes uit.

  • Dizciple

    Van Geel is gewoon zo'n mannetje die het toch afleg als hij moet onderhandelen met collega's, anders behoor je gewoon meer te hebbe ontvange voor die jongens die nu weg zijn, en zijn ego weer een beetje probeer omhoog te krijge door de keiharde zakenman te spele tegenover onzekere knapen als Mulder, die kan hij wel hebbe..

  • Werkpaard (in ruste)

    Mulder maar naar Vitesse sturen, komt ie tenslotte ook vandaan en hij is beter dan die vliegenvanger die er nu staat.

  • kieb

    Erg mooi. Als ie daar speelt, dan speelt Hahn dus gewoon op eredivisie niveau, ipv op de bank zitten. Erg goed voor zijn ontwikkeling dus……

  • Vakkie RR

    Opmerkelijk is dat je overal leest dat vermeer aangeeft dat hij geen bankzitter gaat worden / zijn. Dus zou je bijna denken dat hem 'n basis is belooft apart want bij ziyech deden ze dat niet.

  • REDNECK

    Heel slim van hem!!!