Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Dat Twente..

  • Dizciple

    ..begin ik mij langzamerhand ook wat aan te irritere met dat aantrekke van ex-Feyenoorders, en Feyenoord-targets, is hun goedrecht natuurlijk, maar kunne ze nie eens wat origineler zijn, nu die Japanees weer..

  • kieb

    goede aankoop.

    Technisch, overzicht, goede steekpass en pikt zijn doelpuntjes mee. Puike speler

  • Dizciple

    Zien hem als buitenspeler neem ik aan?

    En wij zitte met een te wisselvallige en ouder wordende Schaken, die vage Richards die bij de reserves vandaag ook zwaar schijnt tege te zijn gevalle, en EEnseizoensvlieg mooi weer voetballende cultuurverrijkende Basacicoglu..

    Een Hupperts of Berghuis probeer je nie, een Hooi op de bank is ook prima, en een Myachi die je al 2 jaar lang terug wil hale, dat er financieel nie inzit en Arsenal en wellicht de speler zelf wilde nie, maar nu wel naar Twente, dan had het Feyenoord dit jaar ook wel gelukt.. maar goed, nu maar hope dat die toen ook maar ff een opleving had en hopelijk nie zo goed blijk te zijn, dat gun ik die vervelende club niet..

  • kieb

    Die bilal zie ik het wel in zitten. Kazim is afwachten.

    We zitten redelijk in de vleugelspelers, maar ze zijn allen te wisselvallig.

    Die Ryo is wat vaster denk ik

  • Den

    We hebben hem twee jaar niet gezien. Dat hij nog steeds in deze situatie zit voorspelt niet veel goeds.

  • Dizciple

    Dat moet je allemaal nie zo serieus neme. Zitte genoeg koekebakkers tusse die het ook wel eens fout zien. Daarnaast gaat het er daar nog opportunistischer aan toen als hier, puur omdat ze toch genoeg poen hebbe. Geeft een zojuist aangetrokke speler nie meteen 5 assists en 4 goals in de eerste 2 potjes, hure of kope ze gewoon weer de volgende ‘werknemer’… Tijd om je te bewijze en aan te passe is er niet meer..

  • kieb

    Teveel spelers gaan te jong naar zulke clubs. Ik geef ze ook geen ongelijk.

    Maar hij kreeg toch redelijk vertrouwen want ik dacht dat hij een ttijdje geleden niet weg mocht?

  • Dizciple

    Doe niet naief. Als er geïnteresseerden verschijnen, hoe nutteloos en onbruikbaar men een speler ook vind, het eerste wat een trainer of technisch directeur bij zo'n club roept is dat zo'n speler niet weg mag..

  • REDNECK

    Ja, ze halen het liefst (ex)Feyenoorders of spelers die Feyenoord zelf wil halen…..idd opvallend.

    Ryo was in het begin bij ons wel leuk, al was die niet moeilijk omdat we weer eens een dramatisch seizoen hadden, maar werd later al een stuk minder…..hoor trouwens net dat hij zijn laatste doelpunt bij ons maakte :D

  • kieb

    Ik denk dat ie een mooi koppeltje met die ziyech kan gaan vormen.