Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Over op het nieuwe forum?

  • rudi

    yeah… ik ook:D

  • Den

    Volgens de laatste informatie van startpagina is 1 oktober nu de nieuwe datum waarop de oud prikborden op read-only gaan. Het lijkt me verstandig dus voor die tijd een datum te prikken (haha!) waarop we overgaan.

  • rudi

    Ik word ook doodmoe van de helm.

    Wat mij betreft allemaal nu naar het nieuwe forum

  • erik

    30 september prikbord sluiten,? Dat is een dinsdag. Dus maandag nog napraten over het weekend en dan klaar. Voor de die hards dan. Ik stap vast over en kijk hier alleen nog mee.

  • Den

    Ik dacht juist aan sluiten voor een weekend om mensen dan gelijk naar het nieuwe te lokken. Sowieso is het misschien handig niet tot de laatste dag te wachten. Dan kunnen we mensen misschien nog helpen met door verwijzen

  • Daniel

    staat er ook een jaartal bij ?

  • REDNECK

    Hehehehe….idd…….doet me denken aan de Millennium bug, allemaal onzin B)-

  • rzflr

    Goedemorgen beste prikkers,

    Ik RZFLR stuur de moderators Den, Spatje, Erik en Robby aan om jullie goed te informeren wanneer wij naar een ander forum gaan, dus hou allemaal je gemak en wacht tot RZFLR het sein meester geef. Laat dat maar aan RZFLR over.

    Voor 25 euro per maand kunnen jullie bij RZFLR een moderator of IT diploma halen. Op elke Dinsdag en Donderdag geeft RZFLR in Rotterdam-Zuid Oranjeboomstraat leslokaal cursus/les IT en moderators les. Tijden zijn van 20:00 uur tot 22:00 uur, daarna kan er een wijntje of biertje worden gedronken.

  • rzflr

    Ik word waarschijnlijk per 1 oktober de grote baas van dit forum. Ik geloof dat de meeste prikkers hier een goed idee vinden nieuw bloed kan geen kwaad……..

    En zeker geen Feyenoordbloed:D

  • Den

    Succes met een forum waar je niks op kunt plaatsen :)