Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Hiddink

  • Den

    Zijn eerste opstelling: Kuijt op rechts en Lens op links. WTF? Die man is nog conservatiever dan van Marwijk……….

  • kieb

    Kijken hoe BMI morgen door de mand valt.

  • Den

    Als je eenmaal iets tegen een speler hebt dan verander je nooit meer van mening he? :)

  • kieb

    pas als ik er een reden voor krijg. Anders niet.

  • Den

    Het wordt een beetje kinderachtig. Van meerdere kanten waren mensen van mening dat Vilhena één van de betere Feyenoorders was dit weekend. Indi speelt gewoon bij Porto. Dan moet er toch ook iets goed aan zijn.

    Bovendien reageer je niet eens op mijn punt: de aanval. Depay opstellen lijkt me toch veel logischer?

  • kieb

    Dat is niet kinderachtig, maar mijn kinderhand is niet zo snel gevuld. Als er al iemand in een elftal van de week zou mogen staan, dan was het altijd al eerder clasie. Maar ook die verdiende het niet.

    Natuurlijk zou juist depay moeten spelen.

  • Daniel

    Depay heb je tegen de Tsjechen nodig, laat die nog maar ff heel blijven tenslotte doet Robben ook al niet mee tegen de Tsjechen.

  • Den

    Maar dan nog eerder Narsingh of zelfs Promes dan Kuijt. Die heeft toch geen dreiging meer daar

  • Brilletje

    In tegenstelling tot hetgeen je hier nou weer beweerd is die kinderhand van jou wel degelijk gauw gevuld kieb…..zie rode prikbord.

  • kieb

    Daarom juist. Depay heeft slechts een paar wedstrijdjes mee mogen doen. Je zet bij de eerste helft toch de ploeg in het veld, waar je de volgende wedstrijd mee gaat spelen. Dan ga je toch niemand sparen.