Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Ja Jeezus jongus..

  • Dizciple

    ..zit ik lekker alleen daar op dat nieuwe forum…

    Zal morge eens een kratje pils klaarzette, wedde da ze dan wel aan komme kakke :D

    Maar goed,

    Mulder vandaag zogenaamd geblesseerd in een besloten oefenpot, toevallig,,

    Jong Suriname zojuist was nie veel, deze lichting kan je voor het grootste deel volgens mij overslaan, die gasten daaronder hebbe volgens mij veel meer potentie

  • REDNECK

    Vermeer heeft de nul gehouden :)-D

  • Dizciple

    Prima, maar Boetius en Vilhena ware dramatisch

  • kieb

    wat waren die slecht. Net als vele andere trouwens. Maar je verwacht dat zij toch meer zouden moeten kunnen brengen

  • Den

    Het zegt allemaal geen reet. Depay hoorde ook bij die groep eigenlijk. En herinner je het vorige Jong Oranje? Die hadden ook dramatische potjes ertussen. Als er maar een paar doorstromen naar Oranje doe je het goed.

  • REDNECK

    Ach, ze zijn iig wel constant dan 8-)

  • Dizciple

    Uiteraard. Ik verwacht ook niet dat AL die jongens het stokje kunne overneme straks, en ik baseer het ook nie op enkelt deze pot, maar ik zie gewoon nx in deze jongens.

    Ik word er moe van, net in voorbeschouwing grote Oranje ook weer, dat we verdedigers maar aan blijve valle om het feit dat ze opbouwend en voetballend nx brenge, maar een beetje voetballe lijk me toch nie te veel gevraagd, die vd.Hoorn, ouch…

    Boetius en Vilhena, en maar vol blijve houwe dat het grote talente zijn, ik zie het nie..

    En al die gaste die op jonge leeftijd bij Feyenoord zijn weggekaapt, ik wil ze altijd nog voordeel van het twijfel geve in eerste instantie hoor, lekker centjes verdiene, zeg daar maar nee tege, en onder het mom van, de ervaring, beter topsport omgeving, wie weet worde ze er alleen maar sterker van, maar man man, dan zoude die jongens er nu toch bovenuit moete steke in de eredivisie?

  • paul74

    Jullie Kenneth?

  • REDNECK

    Onze held idd……X(