Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Italie - Nederland

  • Den

    Het lijkt wel alsof Hiddink alles een beetje op de automatische piloot doet. Hij maakt veilige keuzes en vertrouwt er op dat die het wel zullen doen. En liever een oudgediende als Afellay selecteren dan Promes eens proberen past daar ook bij. Zijn wisselbeleid idem. De beide backs wisselen gaat natuurlijk nooit wat veranderen

    Maar als we van de periodes v Gaal en v Marwijk iets hebben geleerd is het dat dat niet meer zo werkt. Je moet wat nieuws of onverwachts doen om zo n groep te prikkelen, anders staat de groep stil.

  • Daniel

    Die moet je voor eens en voor altijd sparen, bakte er weer helemaal niets van.

  • kieb

    Hij laat ons naar een gigantische kut wedstrijd kijken en ik ben nog zo stom om te blijven kijken.

    Wat een kut wissels. Wat slecht om een aantal spelers deze lijdensweg zo lang te laten ondergaan. Je zou van een gelouterde coach toch wel meer mogen verwachten.

    Van zijn bijna arrogante praat tijdens het interview zag ik niets terug. Sterker nog, het was zo laf als ik weet niet wat!

  • kieb

    wat een onzin

  • Den

    Over stokpaardjes gesproken. …