Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

FF voor de kleutertjes..

  • Dizciple

    ..die als spuit 11 nu heel kinderachtig hun gelijk denke kunne kome te hale, met een 5 mans verdediging had je deze goals ook tege gekrege hoor, gewoon prima passes van italie en goede loopacties

  • kieb

    Nee het is kinderachtig als je een reactie plaatst, dat je moe wordt van iemand en over stokstaartjes begint, terwijl je niet eens weet waar het over gaat. Een grote bek hebben dus en iemand ergens van betichten. En dan als een kleuter snel je bericht weer gummen.

    Ik hoef mijn gelijk niet te halen want ik WEET dat Indi een matige verdediger is en op internationaal niveau niet in het centrum kan spelen. Hij weet zich namelijk nooit te positioneren en heeft geen verdedigend inzicht.

    Zal blij zijn als Vlaar daar weer staat…..

  • kieb

    Natuurlijk mooi passes, maar verder gewoon dramatisch verdedigd. Het gaat ook niet om het aantal man wat er staat, maar om wie er staat……

  • Den

    Sorry, ik had de kaart gemist.

    Maar je bent wel degelijk een kleuter. Je zit gewoon te wachten op een fout van Indi of Vilhena. En dan kom je juichend uit je stoel om “zie je wel” te roepen en conclusies te trekken voor de komende tien jaar.

    Als je een beetje verstand hebt dan weet je dat ook jongens als Vlaar nog liepen te schutteren op die leeftijd en vervolgens twee jaar niet werden opgeroepen

  • Dizciple

    Huh, ik weet nie precies waar dit over gaat maar, mijn commentaar staat hier in ieder geval los van…

  • kieb

    Je zit toch wederom fout.

    Ik hoop namelijk nooit dat vilhena een fout maakt. Ik kan er alleen wel ontzettend kwaad om worden. En inderdaad bij hem wel meer als bij een ander. Maar: Ik heb het liefste dat hij wekelijks een keer scoort of de pannen van het dak speelt, maar ik weet dat het slechts momenten en enkele wedstrijden zijn. Ik juich bij een goal van hem net zo hard als bij eentje van Immers.

    Wat betreft Indi kan het me weinig jeuken Dit potje doet er niet toe en dan is het alleen maar goed dat zulke dingen gebeuren zodat de bondscoach ook kan zien dat Indi niet de man is. Die heeft daar ook blijkbaar wat langer voor nodig. Dat geeft niet. Hij zal het uiteindelijk toch gaan zien. Hij wordt na zijn irritante interview zo gelijk met zijn dikke neus op de feiten gedrukt.

    Je stelt dit team toch niet op zeker!!!

  • Werkpaard (in ruste)

    Je spreekt jezelf tegen. Mooie passes enerzijds, slechte verdediging anderzijds. Wat is het nu?

  • Den

    Ik meldde dat kiebje weer zijn stokpaardje over Indi weer van stal haalde. Toen wist ik nog niet van de rode kaart. Ik wilde dat bericht aanvullen op de telefoon maar toen dat niet lukte heb ik gewist.

    Niet handig maar dan wordt hij gelijk boos. En ik blijf erbij het is een ouwe zeur die altijd precies alles uitpakt wat er in zijn straatje past.

  • kieb

    beide, dat schrijf ik toch.

  • Werkpaard (in ruste)

    Dus met een goeie verdediging is een goeie pass nutteloos?