Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Hiddink

  • Bert Boerke

    Sterk taktisch optreden van Guus na die te verwachten misperen van de twee auto-uitdeukers uit de Maasstad.

    Prima schade beperkt gehouden door 4-4-1 te gaan spelen. Vooral Wijnaldum, Lens en Pieters deden het goed.

    Aandachtspuntje: Zoet is beter dan de Mokumse begrafenisondernemer in zijn zwarte pak en Ik had graag Depay en Afellay in de basis gezien.

  • tukkerfan

    Ik ben na 15 min.af gehaakt. Een boek lezen was veel leuker, dan dat zooitje te moeten zien stuntelen, En schei nu eens uit die PSV . ers omhoog te schrijven. Zie eerst maar eens te overleven in de EL poeles,

  • Dizciple

    Weet wel dat het als grap bedoeld is, althans, dat mag ik hope, maar dat psv gedoe van jou begint nu wel voorspelbaar en saai te worre eerlijk gezegd, je hebt echt nieuw cabaret materiaal nodig ouwe..

  • Den

    Je vergeet Willem en Brenet.

  • Dizciple

    Als die Willems nou eens een beetje zou lere verdedige, eng mannetje, maar af en toe heerlijke acties naar voren toe, vriend van de familie heeft hem nog gehad bij Spartaan '20 waar ik wel eens ging kijke, toen stond hij ook gewoon prima linksbuite, want verdedige kan hij eigenlijk niet..