Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Welke 3 oud-spelers..

  • Dizciple

    ..van jouw cluppie, zou je heden ten dage graag in je elftal hebbe staan? Wel op leeftijd en top van hun kunne natuurlijk he wijsneuze…

    Tip: wees creatief, late we bijv. Cruijff, van Hanegem en Theo Lucius uitsluite… :D

  • erik

    Zlatan . Suarez en vermaelen.

  • Den

    En dan passeer je Sigthorsson? Onverwacht ;)

  • rudi

    Geels, Overmars,Bosvelt

  • Den

    Ik had natuurlijk met ijzeren Rinus kunnen beginnen maar laat ik eens alleen spelers nemen die ik ook echt heb zien spelen.

    Als ik dan kijk naar de plekken waar het in mijn ogen het meest zou helpen kies ik Ivan Nielsen en Robin v Persie.

    En Bennie Wijnstekers kon toch ook op links? Dan zet ik die er ook in. Echt een cultheld van me. Die heeft ook echt pech gehad dat hij in zo n crappy Oranje generatie zat.

    Nu jij!

  • Den

    Shame, wist niet eens dat Geels daar heeft gespeeld

  • erik

    Oud spelers werden gevraagd….. ik dacht spelers die nog spelen. Anders ruil ik suarez in voor mijn all time favoriet Litmanen.

  • Den

    Als jij Zlatan opstelt zit die Ijslander toch op de bank? Daarom heb ik een spits en verdedigers genomen.

  • Den

    Top idee overigens. We moeten straks elke maand zoiets doen

  • Dizciple

    Gouwe kerel ook overigens, paar keer mee gewerkt met die wijkbezoeken van Feyenoord, normaler vind je ze niet..

    Eigenlijk zou je idd een beetje rekening houde met je huidige elftal en waar je echt versterking kan gebruike, maar goed. ik ga voor:

    Taument, van Hooijdonck en Emerton

    Al die topics zijn al geweest, maar we kunne het weer eens doen. volgende keer, het beste eredivisie elftal aller tijden, dus ga maar alvast zitte broede :D