Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Rutten denkt aan..

  • Dizciple

    ..Ahmadi als inschuivende verdediger, Toornstra op 10, Vilhena en Immers gaan moete knokke voor de resterende plek op het middenveld. van Beek zal dan waarschijnlijk sneuvele. Benieuwd.. al vind ik het wel jammer dat van Beek na 2 slechte potjes ook alweer af heeft gedaan..

  • Den

    Ik las het bij de buren maar ik kon nergens vinden dat hij dat echt gezegd heeft. Interessant maar ik denk dat de wisselwerking met Clasie wel essentieel wordt dan.

  • kieb

    Het idee lijkt me goed, maar juist NIET als ie van Beek weg haalt. Verdediger met de meeste potentie van alle talenten.

    Als ie dit wil gaan doen, dan zou ik met van Beek, Mathijssen en Kongolo spelen. Van Beek rechts de zone, Kongolo links. Mathijssen centraal en El Ahmadi voor die drie in een vrije rol.

    Dan met clasie, vilhena en toornstra.

  • Den

    Dan is v Beek rechtsback zoals Reiziger destijds bij Ajax?

  • kieb

    Dit werkt het beste tegen ploegen die 442 spelen. Anders wellicht mathijssen eruit voor El Ahmadi en dan gewoon met wilkshire en kongolo als backs