Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Van Hanegem: 'Meestrijden om titel slaat nergens op'

  • Bertus67

    Van Hanegem: ‘Meestrijden om titel slaat nergens op’

    Bron: Rijnmond.nl

    Willem van Hanegem vindt het vreemd dat Feyenoord heeft uitgesproken mee te willen strijden om de landstitel. Dat zegt de voormalig speler en trainer van de Rotterdammers in een speciale uitzending van FC Rijnmond, de voetbaltalkshow op TV Rijnmond. “Feyenoord is niet sterker dan vorig seizoen,” aldus De Kromme.

    “Toen wij vorig jaar zeiden dat we kampioen konden worden, werd gezegd dat wij niet helemaal goed waren. Nu zijn we erop achteruit gegaan en zeggen diezelfde mensen dat Feyenoord kampioen moet worden. Dat slaat nergens op, dat hadden ze vorig jaar moeten zeggen. Toen hadden wij een aardig elftal, nu is het allemaal afwachten.”

    Van Hanegem is geen fan van spits Mitchell te Vrede, die toch al zes keer doel trof dit seizoen. “Ja, maar een wedstrijd duurt anderhalf uur. En dan kijk je wat er allemaal fout gaat. Ik wil die jongen niet afbranden, maar speel vijftig ballen op hem en kijk hoe vaak hij er iets goeds mee doet. Als je een goal maakt heb je nog geen spits. Er gaan zoveel momenten verloren door de manier waarop hij knullig met de bal omgaat.”

    In de speciale uitzending van FC Rijnmond komt Van Hanegem onder andere ook aan het woord over de nieuwkomers Colin Kazim-Richards en Karim El Ahmadi, Jordy Clasie en technisch directeur Martin van Geel.

  • kieb

    Ik vond het eerst een beetje zielige praat van een man met wraakgevoelens. Inmiddels begin het me de keel uit te hangen wat deze ouwe zeikjuin allemaal aan het doen is.

    Ik lees in een dag tijd, 2 opruiende, haatdragende, berichten over “zijn” club. Opzouten met je negatieve gezwets.

  • Den

    Als hij positief was noemde iedereen hem weer naïef

  • kieb

    Maar roep dan niets. Sinds zijn “functie” bij de club niet is doorgegaan (men heeft hem niet betrokken bij het halen van een speler….) heeft hij alleen maar negatieve stukken en columns geschreven. Ben klaar met zijn wraakreacties en heeeeel blij dat hij NIETS te zeggen heeft.

  • REDNECK

    Ik zou dat hele interview toch eens bekijken, kan je nog wat van leren…….en zien dat mijn mening niet zo bizar is als jij denkt.

  • REDNECK

    Sloeg de spijker een aantal keer aardig op zijn kop in dit interview! (tu)

  • kieb

    Nee beertje Colargol?

  • REDNECK

    Jij zal het waarschijnlijk een wereldspeler vinden……en terecht, na al zijn vorige sucessen (tu)

  • kieb

    Ik weet het niet en daarom veroordeel ik ook nog niet

  • REDNECK

    Je weet niet of hij vroeger wat gepresteerd heeft en in de oefenpotjes een slechte indruk maakte?