Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Voor alle Feyenoorders - Feyenoord Prikkers (opvolger van het Feyenoord Prikbord.)

  • TTV

    Beste Feyenoorders,:D

    Begin oktober vliegen naast dit prikbord ook alle andere prikborden eruit, althans ze worden “gemoderniseerd” maar dan op de verkeerde manier, en het lijkt erop dat de Saroma (zoals ik ze en mijn goede vrind Adriano ze noemen) naar niemand luisteren.

    Toen dacht ik bij mezelf…. “Goh laat me dan maar zelf iets ondernemen om de pijn te verzachten”, en heb vervolgens zelf een site opgezet die er niet uitziet als een koude kille ziekenhuis site, en enigszins nog trouw blijft aan het bekende concept:

    http://feyenoordprikkers.host56.com/phorum-5.2.19/list.php?2

    Het is een kwestie van even registeren/via de mail bevestigen, en voila je kunt erop los prikken over onze favoriete club Feyenoord!

    De site wordt momenteel nog op een gratis domein gehost, maar te zijner tijd zal het verhuizen naar een betaald domein, er zijn nu zo rond de 41 geregistreerde leden die merendeels van het oude prikbord komen.

    Dus kom gerust een kijkje nemen en prik gezellig mee!

    Proost!:)-D

    TTV

  • Den

    Mogen wij ook bij jullie spammen? :)

  • TTV

    Den Schreef:

    ——————————————————-

    > Mogen wij ook bij jullie spammen? :)

    Dat is geen probleem Den…. Jij bent altijd welkom hoe dan ook!!!(tu)

  • jacco...

    met draadjes! waarom heb jij deze niet gekozen den?

  • Daniel

    Beetje een belediging voor Saroma want die leveren wel een prima product.

  • Den

    Die is wat ouder (laatste versie dateert al weer van even terug) en zat niet bij de forums die standaard ondersteuning hebben van mijn provider. Door daaruit te kiezen loopt het installatieproces wat soepeler en als er problemen zijn kan ik ook beter zeiken bij de provider

  • jacco...

    dat zeiken heeft ook bij je eigen provider doorgaans weinig zin…

  • Den

    De meest gebruikte forumsoftware (myBB, Vanilla etc..) zit ingebakken in de software van de provider. Bij de installatie kon dus niks misgaan nu

  • jacco...

    living on the edge is blijkbaar niet aan jou besteed, of wou je gewoon van die draadjes af?:)

  • Den

    Stabiliteit vind ik belangrijk. En degene die ik nu heb gepakt wordt veel toegepast dus daar zijn veel thema's en extra plugins voor. Daar kun je, denk ik, wat beter mee door ontwikkelen.

    Draadjes was een wens maar geen dealbreaker dus