Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Hoeveel slechte wedstrijden heeft het NL elftal eigenlijk gespeeld onder Hiddink in 2014???

  • TTV

    Want als ik zo de kritiek lees lijkt het wel alsof hij, al talloze faalpotten onder zijn riem heeft als opvolger van Louis….

    Oh en onze verdedigers kunnen er ook ineens helemaal niets meer van, zijn wel 3rde van de wereld geworden maar nee kunnen er niets van….

    Wat een pure klinkklare onzin!!!!:X

    Geef die vent gewoon de tijd verdimme!!! En ja hij gaat het anders doen dan Louis…. Dat is namelijk normaal aangezien hij Louis niet is.

  • kieb

    Het gaat om de opstelling en de wissels. En idd hebben we niet al te beste verdedigers. Alleen Vlaar is een echte verdediger. Alleen zullen we waarschijnlijk in de kwalificatiereeks ze ook nog niet nodig hebben. Net zoals de reeks naar het WK toe. Echter bleek al snel dat we tegen echte ploegen deze wel nodig hadden. Louis heeft dit gewoon goed opgepakt. Vanavond sta je weer met een kut verdediging. En Kuyt op rechts zetten, nu net Narsingh weer aardig speelt is ook gewoon een domme zet. Guus had die 3de plek zo nooit gehaald. Toch te gek voor woorden dat hij van een aantal spelers niet eens weet wat ze kunnen!

  • Daniel

    En dus gooit Hiddink de boel weer om, 5-3-2 met Veltman, de Vrij en BMI en geen Kuijt voorin.

  • kieb

    heeft zich de kritieken aangetrokken zeker

  • Daniel

    Die beide Italiaanse goals waren met een 5 mans verdediging ook niet gevallen. Het is alleen de vraag of de Vrij de rol van Vlaar aankan.

  • kieb

    Dat kan hij niet tegen een fatsoenlijke tegenstander. Vanavond zullen die krukken het best aankunnen. Maar Veltman EN Indi in 1 team moet ik ook nog zien. Dat zal nog voor wat foutjes gaan zorgen denk ik.

  • kieb

    Het zou niet verkeerd zijn om blind gewoon voor de verdediging te laten spelen. Heb je eigenlijk gewoon 442 met 2 controlerende middenvelders

  • Daniel

    Dat gaat niet gebeuren. Blind als controleur werkt alleen in de Ajax variant waarbij hij tussen de beide centrale verdedigers opduikt en de backs verder naar voren staan.