Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

erger dan jonge spelers die fouten maken....

  • Den

    ………… zijn ervaren coaches die niet weten wat ze willen. Wat een wanprestatie.

    Of je kiest tegen Italië al voor 532 of je houdt gewoon vast aan 433, desnoods met een kleine aanpassing. En nu naar 40min. wisselt hij weer terug.

  • kieb

    Tegen goede tegenstanders pas je je aan. Tegen mindere kan je je eigen spel spelen.

  • Daniel

    Ik zei na Italië niet voor niets Hiddink rot op. Hiddink is duidelijk over tijd.

  • Daniel

    De vraag is alleen wie zijn er minder dan Oranje zonder Robben en in mindere mate Vlaar.

  • Den

    Klopt. Italië lijkt me sterk, Tsjechië iets minder.

    Tegen Italië gewoon 433 spelen kan ik me overigens voorstellen, in het teken van deze wedstrijd

  • Werkpaard (in ruste)

    Vond Italië geen graadmeter Daniël, omdat die wedstrijd na de rode kaart in de 10e minuut al nutteloos was.

  • kieb

    Daar is ook zeker iets voor te zeggen. Heel wat zelfs. Het is de oefenwedstrijd op deze wedstrijd. Maar doe het dan ook met de spelers die er nu staan. Dan had je kunnen oefenen. Dit is het elftal wat de meesten hadden verwacht. Persoonlijk zou ik dan liever die Van Dijk eens willen zien spelen.

  • kieb

    In deze poule allemaal. Op het EK is dat een ander verhaal

  • Daniel

    Zou daar niet zo zeker van zijn. Zonder Robben zijn we ook maar een matig team.

  • kieb

    komt mede doordat strootman ook nog niet speelt. Dan is die aanvoer veel beter verzorgd