Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Aboutaleb: Ajax-fans nooit meer welkom

  • rzflr

    Geen houseparade meer, maar wel kartnaval en een paar weken later duizenden met iS en palestijnenvlaggen door de stad laten lopen schrok me dood

  • REDNECK

    Ja, ik ben als een kind zo blij met die 0 (!!!) punten!!! Echt fantastisch…..1x gewonnen, 2x gelijk en 3x verloren….en nog geen thuiswedstrijd gewonnen!

    Daar heb ik idd niet van terug, echt cijfers waar je trots op kan zijn en die bij een club als Feyenoord horen (tu)

  • kieb

    en eigenlijk had je op 8 moeten staan, 1 punt achter ajax. Zo zit het helaas in elkaar.

  • REDNECK

    Plaatje lukt niet, zal kijken of ik nog een andere kan vinden…..je kon iig mooi zien hoe een ME-busje inreed op supporters die langs de kant stonden 8-)

  • REDNECK

    Ja, helaas telt dat alleen niet…….8-)

    Nog wat leesvoer:

    “Dat er niet gescoord werd, kwam door de Feyenoord-directie”

    Feyenoord slaagde er zondagmiddag niet in om het net te vinden tegen Ajax (0-1 verlies) en volgens Chris van Nijnatten is de directie van Feyenoord daar verantwoordelijk voor. Dat gaf Van Nijnatten aan in zijn column in het Algemeen Dagblad.

    “Een ontmantelde verdediging en een aanval zonder scherpschutters, ga er maar aan staan”, begon van Nijnatten zijn verhaal waarbij trainer Fred Rutten werd verdedigd. “Gisteren, tegen een zeer ondermaats Ajax, liet Rutten zien hoe hij zijn ploeg naar een wedstrijd kan ‘brengen’. Feyenoord startte scherper dan ooit en hield die gedrevenheid 94 minuten vol.”

    “Dat er gisteren niet gescoord werd, kwam doordat de Feyenoord-directie deze zomer kennelijk te laat op zoek ging naar een echte, scorende spits. Dat die er niet op tijd kwam, was dus niet de schuld van Rutten”, aldus Van Nijnatten, die dan ook van mening is dat de druk op Rutten niet terecht is. Momenteel staan de Rotterdammers op de vijftiende plek in de Eredivisie met vijf punten.

  • kieb

    Helaas heb je een geheugen van een zeef en lees je berichten niet zoals ik ze schrijf.

    http://voetbaltalk.startpagina.nl/prikbord/17297157/17301118/re-aboutaleb-ajax-fans-nooit-meer-welkom

    Lees de laatste zin eens goed, pannenkoek

  • kieb

    haha, de typische columnist die jou idd moet aanspreken. Niets zeggend ventje die Nijnatten, zelden een column die hout snijdt.

  • REDNECK

    Ik weet heel goed wat ik zeg……je mag het van mij nog 10x lezen…wat begijp je er ZELF niet aan?

  • REDNECK

    Nee, het is slechts het zoveelste voorbeeld……..maar je bent mijn andere voorbeelden waarschijnlijk alweer vergeten omdat je een geheugen als een zeef hebt.

  • kieb

    :D