Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Kan me niet herinneren

  • Den

    Ik zie een lid ajax1 met een emailadres dat begint met een “p”. Dat ben jij neem ik aan? Daar zou je mee moeten kunnen prikken.

    Als je niet bent ingelogd kun je rechtsboven inloggen met je nickname (ajax1) en je wachtwoord. Als je dat niet meer weet kan ik een nieuwe voor je aanmaken en dat doorgeven via Facebook of email,

    In het hoofdmenu zie je drie forums: voetbaltalk. offtopic en vraag het de mods. Klik op één van die drie en je ziet de onderwerpen daar.

  • Den

    “best aardig” is nog geen titelkandidaat

  • paul74

    Het eerste half uur waren ze dat ook zeker Bert. Het was weer een zwakke wedstrijd van PSV , gelukkig draaide cambuur zijn eigen nek om met die blunder en domme rode kaart.

  • kieb

    Titelkandidaat ben je nu niet meer. Maar ik kan me niet zo druk maken om die woorden van een TD. Maar het voetbal wat ik gisteren zag in de eerste helft heb ik sinds tijden niet gezien. Sterker nog, dit heb ik tegen ajax nog nooit gezien. Vind het prima als er mensen hier nog over willen zeiken hoor, maar dan moet je ook eens bij jezelf te rade gaan.

  • De Verdeler

    Klopt als een bus, het was triest wat ze lieten zien en deden terwijl je weet dat feijenoord zo zal spelen. Maar daarom smaakt deze overwinning tig x beter als anders….

  • REDNECK

    Ja, hij schoot die 1000% kans schitterend naast idd.

    Werkt teletekst pagina 819 wel bij jou?

  • scf

    feyenoord was gewoon 2 maatjes te groot

    door het spel van feyenoord kon ajax niks

  • Daniel

    Of door het slechte spel van Ajax kon Feyenoord alles. Behalve scoren.

  • kieb

    Ik ben geen teletekstsupporter.

    Heb je gisteren messi die kans zien missen?

    Wat een onzin. Er wordt iemand beoordeeld op 1 kans. Dat is lekker reëel. Maar ga jij maar lekker verder met je negatieve zure leventje, dat niet kan bestaan zonder te zeiken op je clubje. Gedeeltelijk ten onrechte ook nog eens.

  • kieb

    allemaal onzin ventje. Allemaal onzin. Die overwinning zou zoet gesmaakt hebben als ajax ons compleet van de mat zou spelen. Dan kon je tenminste pochen. Nu wil je je groot houden door onzin te verkopen. Wat een loser zeg