Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

NET TERUG UIT DE KUIP

  • rzflr

    Maar vandaag hadden wij moeten winnen dat is niet gebeurt dus bestuur en beleid trek je conclusie en ROT op. Goed voetbal spelen en verliezen is kut. Elk jaar word je door dat tyfus beleid in de maling genomen 15de plek realiteit beste FEYENOORD vrienden tranen net na de wedstrijd een vent van 44 jaar. Vanaf de fanshop, ticket services tot het bestuur is kut zelf onder vonden en ik ben niet de enige. Dood ziek van. Nelom is bang die back die v Geel heeft gehaald is dik en langzaam nee we gaan langzaam het dal weer in ik voel het. Alleen winnen telt klaar en dat had vandaag gemoeten.

  • kieb

    Wat een ontzettend domme supporterspraatjes. Je overklast ajax in de eerste helft, zoals zelden is gebeurd…

  • rzflr

    Dat zie me kut ook nog wel, maar je moet er wel 1 schieten onverdiend verloren van die tyfus neus geeft geen punten maar wel 15de plek. Wil jij FEYENOORD onder zien gaan ik met tranen in me ogen. Ik wil omhoog FEYENOORD is een topclub

  • kieb

    Je overklast ajax niet met een prul elftal……… maar dat het geen prul elftal is, probeer ik je al weken uit te leggen.

  • Daniel

    Samen met Heracles het minst scorende 11tal van de eredivisie. Dan kun je niet beweren dat het een goed 11tal is (Willem II vergeten ?). De verdediging krijgt wonder boven wonder weinig goals tegen maar die aanval.

  • kieb

    Dat zal allemaal best, gelukkig weet ik wel beter en zie ik het wel beter.

    Die verdediging die er nu staat met van Beek en Kongolo is over 4 jaar de verdediging van het NL11tal, dus wen er al zo vast maar aan……

  • Daniel

    Jij weet toch alles beter, tenminste dat denk je ten onrechte.

    En wat die 2 verdedigers betreft, die spelen over 4 jaar bij een club in het rechter rijtje of de JL.

  • kieb

    Dat is niet ten onrecht, in dit geval zie ik het gewoon beter als 90%. Ja, zelfs beter als de israellen en de cor potten, zoals ik al eerder schreef. Dit elftal heeft de kwaliteit om de 3de plaats te halen. Iedereen die anders beweert heeft er geen kijk op.

  • Daniel

    Dan heeft Rutten er geen kijk op want die zegt dat ze kampioen kunnen worden.

  • kieb

    Is in ieder geval bij de eerste 3