Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Veltman waarschijnlijk voor BMI

  • Den

    Die hebben we wel (Van Dijk, Indi) maar die zijn dus onervaren en moeten nog veel leren. Die raken in paniek als er niet iemand naast ze staat (of achter) die ze stuurt.

    Er zit gewoon een gat. Kijk hoe lang het bij Vlaar duurde voordat hij bij Oranje een zekerheid was. Ruim twee jaar terug zaten nota bene Mathijssen en Heitinga nog voor hem in de pikorde.

    Overigens opvallend wat De Vrij zei over de Italiaanse manier van verdedigen laatst. Waar hij in Nederland gewend was bijvoorbeeld Janmaat rugdekking te geven moet hij in Italië dus in het centrum blijven.

  • Werkpaard (in ruste)

    Inderdaad, Hiddink is naïef. Dat blijkt ook wel uit zijn CV.;)

  • rudi

    :D

  • TTV

    rudi Schreef:

    ——————————————————-

    > :D

    Kan er niets van die Hiddink…. Wat een amateur….(hahahaha)

  • kieb

    dus hebben we die niet. Dat zeg je zelf. En Indi zal nooit iets worden hoor. Heb die illusie nou niet.

  • kieb

    Dat zal best. Maar een beetje kenner snapt niets van zijn wissels en opstelling.

    Het nu proberen de draak ermee te steken zegt iets over je eigen onbenul. Bij alle onderliggende prikkers overigens ook.

    Maar van TTV ben ik wel gewend dat ie nog maar net weet dat een bal rond is.

  • erik

    En toen speelden ze allebei. ….

  • kieb

    maar ik mag aannemen dat blind als middenvelder gaat spelen.

  • Den

    Ze noemen het toch 532. Heeft Hiddink dat al niet gezegd?

    Blind en De Jong achter Sneijder, Wijnaldum op rechts had ik eerder gedaan

  • Den

    Het wordt teveel op de spelers gespeeld wat mij betreft. Als het een aanvaller betreft roepen we allemaal: gooi die Narsingh er toch lekker in. Bij verdedigers zijn fouten sneller fataal maar daar kunnen die spelers niks aan doen.

    Overigens was die eerste goal meer een fout van het middenveld dan van de verdediging.