Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Veltman waarschijnlijk voor BMI

  • kieb

    Ten eerste was mijn bericht eerder als Guus op TV.

    Ten tweede zeg ik toch hetzelfde als wat jij zegt? Blind als extra middenvelder…

  • Den

    Ja, maar ik vrees dat dat dus niet het geval is.

  • kieb

    nog gekker! Ze hadden best iets meer druk kunnen zetten, maar de verdediging staat echt te schutteren hoor.

    En vanavond zullen veltman en indi elkaar waarschijnlijk ook letterlijk in de weg gaan lopen, die prutsers

  • kieb

    zoals ik de opstelling op papier zag niet idd. Dan moeten blind en janmaat opkomen.

    Maar Guus zei op tv dat juist de middenvelders de buitenkanten moeten opzoeken als ik het goed gehoord heb. Dan vraag ik me af wat de backs dan moeten doen samen met de 3 centralere mannen

  • Den

    Dat bedoel ik dus: je noemt ze gelijk weer prutsers. Los van het feit hoe goed ze wel of niet kunnen worden: als je gelijk met termen als prutsers gaat smijten ben je weinig inhoudelijk bezig.

    Het was super onhandig maar ELKE defensie met vier is kwetsbaar op de middellijn zonder dat er druk wordt gezet.

  • Daniel

    Die 1e goal wordt ook al in de schoenen van Indi geschoven maar dat vond ik duidelijk een fout van de Vrij.

  • Daniel

    Backs moeten verdedigen daarom staan ze in de verdediging. Anders kun je daar beter buitenspelers neer zetten.

  • kieb

    veltman en indi zijn prutsers ja. De vrij kan nog wel iets.

    Nu snel een van deze prutsers eruit en dan narsingh erin

  • kieb

    goed geluisterd Guus

  • kieb

    bij balbezit verdedigen. Dat is nieuw voor me.