Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

NET TERUG UIT DE KUIP

  • Daniel

    Wat ben je weer slim meneer allesweter. Er is maar 1 keer per seizoen voor de competitie een Feyenoord - Ajax en dan maakt het niet uit wanneer die is. Ok hooguit een kampioenswedstrijd zal belangrijker zijn alleen heb jij die nog nooit van je club meegemaakt :D

  • kieb

    we hebben eens 2 keer gewonnen en stonden met niets. Wedstrijden van het jaar moeten nog komen.

    Ik ben geen betweter, ik weet het gewoon ook beter.

  • thomas..

    It's lonely at the top!

    het moet wel erg frustrerend zijn dat je met niemand over voetbal kan praten op jou niveau…

    ik zou er mee stoppen als ik jou was Don Quichot…

  • kieb

    nee, want des te heerlijker is het om je gelijke te halen wanneer de tijd er rijp voor is.

  • thomas..

    En wanneer gaat dat gebeuren dan? Misschien ben je dan allang vliegende kieb…

  • kieb

    Nee, ik loop niet weg. Hoe lang dat gaat duren is verschillend. Maar de meeste zaken zijn pas over een wedstrijd of 25 realistisch te bekijken.

  • Rotterdam-West

    Potentie voor wat, kampioenschap?,winnen van EL?,winnen van de CL?

    Je leeft werkelijk in een droomwereld.

    Maar ja jij weet het beter dan wie dan ook.

  • kieb

    Potentie om volgend seizoen, met nog een paar aankopen kampioen te worden.

  • Vakkie RR

    Potentie om 3e te worden was 't toch?

    Jij roept ook maar wat hè wees nou eens eerlijk tegen jezelf, want iedere club kan kampioen worden met een paar aankopen.

  • kieb

    pffff is dit een G-forum?!!!!!!

    Lees nu eens wat ik schrijf:

    Potentie om volgend seizoen, met nog een paar aankopen kampioen te worden.

    VOLGEND SEIZOEN