Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

schandalige vertoning in utrecht

  • von

    utrecht supporters beginnen de meest verschrikkelijke dingen te roepen over feyenoord en feyenoord supporters reageren hierop.

    luinge kapte de minuut af en liet direkt aftrappen

    triest………….1 minuut stilte kan dus niet meer in sommige stadions:(

  • Bananen Man

    Idd schandalig. Misschien is het beter om net als in Engeland een minuut applaus in te lassen ipv stilte. Krijgen zulke mongolen ook geen kans.

  • bertus

    diep triest

  • heerenveenfan

    Verbaast me niets.

  • Tukkerfan

    Omdat er een “aanslag” op de koningin zou worden gepleegd en er 6 doden zijn gevallen ,moet het voetbal 1 min. stil worden gelegt.Elk week-end vallen er wel door het verkeer doden,houden we dan ook 1min. stilte?Nee.alleen als er wat gebeurd met het koningshuis,ministers etc.

    Sorry,maar ik vind het onzin om 1min. stilte te houden.Persoonlijke meming!

  • Bananen Man

    Als jij dit een normaal ongeluk vond dan ben je niet goed bij je hoofd.Persoonlijke mening!

  • Den

    Maar dan nog hou je je mond bij een minuut stilte.

  • Henry

    Ach ja, wie had verwacht dat er fatsoenlijke mensen op de tribune zouden zitten? Een stelletje tokkies verpesten het per defintitie.

  • Tukkerfan

    Loop lekker achter de Telegrof aan.Oooohh, als er je niet naar ons luistert dan vallen we jouw aan.Sorry,maar waar waren al die minuten stilte toen Israel de Gaza strook aanval en er meer dan 1300 doden waren te betreuren?Al de aanslagen in Afganistan onder NL soldaten?Het voetbal werd er niet door stil gelegt.Maar omdat het de Koningin betreft,oh,help ik-moet-in-rouw-zijn.Sorry,ik niet.De laatste keer was bij het overlijden van mijn vader aan kanker.En men zingt nog rustig hij is een &&& @!#$….

  • Bananen Man

    Het betreft de koningin niet, die is in principe op geen enkel moment in gevaar geweest, het betreft onschuldige mensen die getroffen worden door een enkele idioot. Natuurlijk vallen er elke week doden bij ongelukken maar dit ongeluk staat symbool voor iets. Voor vrijheid wat wij Nederland hebben. De manier hoe wij met ons staatshoofd omgaan. Of dat nou een koning keizer of president is. Dat is uniek in de wereld. Dit staat symbool vor iets. Hetzefde dat de moorden op Fortuyn en Van Gogh geen “gewone” moorden waren. Als dit niet in je botte kop opkomt dan zou ik verder ok niet weten hoe ik dit uit moet leggen.