Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Vermeer van ajax naar Feyenoord

  • rzflr

    Keeper van Feyenoord is al jaren geen keeper voor Feyenoord, aardige gozert eigen kweek maar pakt weinig punten voor een topclub. Nu had er van mij ook geen specht gekocht moeten woorden, maar laat hem maar bewijzen dat hij veel beter is dan Mulder.

    Met Cruiyf toen was er meer dan de helft ook tegen zijn komst tot hij tegen ajaks scoorden ( plus hele goede oefen wedstrijd speelden) en naar de uitgaande ajaks supporters Fside juichten en liet zien dat hij boven alle voetbalwetten stond dus ook boven ajaks.

    Al blijf ik erbij dat wij ook zonder Cruiyf kampioen hadden geworden, omdat wij een jaar er voor tweede werden moet heel goed voetbal dus ook dat elftal had waarschijnlijk kampioen geworden.

    Wij zullen Vermeer kritisch in de gaten houden hij kan weinig fout doen zo simpel is het hij moet er gelijk staan anders word hij verbaal afgemaakt door de supporters, we spreken hier wel over de grootste club van Nederland Feyenoord het is geen Spartaan 20 met alle respect.

    Cruyf werd later beveiligd door bolle Piet ex HK.

  • rzflr

    Als Vermeer 3 pingels tegen de neus tegen hou kan die niet meer stuk

  • REDNECK

    Ja, dat hoor je nu meer mensen zeggen…..JC kwam destijds ook, maar dat waren hele andere omstandigheden en de spelers zijn ook niet bepaald hetzelfde…..

    Voor mij is dat niet te vergelijken.

    Ik ben het wel met je eens dat als hij een wereldwedstrijd speelt tegen ajax dat het gezeik voorbij is……..je moet er echter niet aan denken als hij dan uitgerekend blundert ::o

  • rudi

    REDNECK Schreef:

    ——————————————————-

    > Ik geef je een koekje van eigen deeg, maar jij

    > bent kennelijk zo arrogant om te denken dat alleen

    > JIJ iemand een neus mag noemen! ::o Nee hoor, dar recht geeft ik iedereen, tikkie aanmatigend van je

    >

    > Verder kom je wederom niet verder dan wat

    > beschuldigingen en loze kreten, maar WAAROM dat

    > dan zo zou zijn kan je niet onderbouwen, lekker

    > geloofwaardig dan……kom jij maar met punten dan

    > waarin ik iets zeg wat helemaal niet waar is of

    > “arrogant”……..maar ach, als ik zeg dat dit

    > prikbord groen is dan zou jij dat in jouw

    > verknipte optiek al arrogant vinden.

    >

    > Je kan het simpelweg niet uitstaan dat ik altijd

    > een antwoord heb en, in tegenstelling to jou, kan

    > onderbouwen WAAROM ik dat vind, al dan niet met

    > het gebruik van feiten, punten en voorbeelden. Je

    > mag het er niet mee eens zijn, maar dat is een

    > heel ander verhaal. Jij vind dat je altijd een antwoord klaar hebt, jij vindt dat je je op feiten baseert. Anderen vinden dat volstrekt niet. Zien alleen maar een zeer koppig en dwarsliggend individu met een zeer arrogante houding

    >

    > Verder ben jij nou niet bepaald geschikt om het

    > gedrag van iemand te beoordelen………jij maakt

    > tenslotte opmerkingen over de gezondheid van

    > iemand terwijl je weet dat diegene echt iets onder

    > de leden heeft. Ja…en jij vindt allerlei non-topics van halve zolen waarin die de halve wereld verketteren wel geweldig Je vergeet dat die opmerking na een maandenlange hetze kwam en je haalt hem ongetwijfeld in 2035 weer naar voren.. … Je kunt lullen wat je wilt maar jij hebt maar 1 waarheid en bent zo flexibel als een olietanker. Dat is arrogantie ten top en anders wel spreekwoordelijke stomheid.

  • REDNECK

    “Anderen volstrekt niet”….goh, zou je daar toevallig vriend kieb mee bedoelen? Lekker geloofwaardig waar.

    Ik ken ook genoeg andereren die mijn mening delen……..en daar zitten ook mensen als bijv. ene Van Hanegem tussen……zoek FC Rijnmond trouwens ff op van gisteren, Martijn Krabbedam zei ook nog wat rake dingen over ons beleid.

    Helaas geef je nog steeds geen antwoorden…..alleen maar beschuldigingen………“jouw feiten”….GEEF DAN EEN VOORBEELD!!! Eigenlijk kan ik nu weer hetzelfde stukej typen als hierboven.

    In je 2e “antwoord” weer hetzelfde….“halve zolen die de hele wereld verketteren”……“maandenlange hetze”……..waar heb je het toch allemaal over, je spoort echt niet en anders moet je een VOORBEELD geven!!!

    Ik blijf het idd herhalen todat je eindelijk beseft wat voor een enge schijnheil je bent.