Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Vermeer van ajax naar Feyenoord

  • kieb

    Hahn gaat waarschijnlijk verhuurd worden aan Excelsior. Was nog niet goed genoeg voor Feyenoord1. Kan dus nu ervaring op gaan doen.

    Ze halen dus een directe vervanger voor de zwalkende mulder.

    Knap staaltje beleid zou ik zeggen…..

  • Daniel

    Lekker bezig, de 3e keeper verhuurd aan de Eagles en nu ook de 2e weg. Je kunt er nu op wachten dat Cillissen geblesseerd raakt.

  • kieb

    dat wordt dan een dure last minute keeper……

  • Dizciple

    Hij heeft wel balle, die van Geel

  • Den

    Mulder zwalkt al langer toch?

  • kieb

    En nu hadden ze de mogelijkheid.

    Frank de Boer was niet zo amused.:

    Je gunt iedereen het beste. Kenneth is een van de beste keepers van Nederland, samen met Jasper Cillessen. Feyenoord wordt er dus sterker op en dat kan niet de bedoeling zijn. Je hoeft je concurrent niet sterker te maken dan hij al is', besluit De Boer, die erkent dat er voldoende geld is voor versterkingen, maar dat (Europese) topspelers niet zomaar naar Ajax komen.

    Kijk Den, je kan overal wel over willen zeiken en alles willen beredeneren en doen, maar je kunt ook gewoon een keer tevreden zijn met wat er gebeurt.

    Feyenoord zal lange tijd gewacht hebben omdat ze het geld in een spits wilde steken. Nu dit waarschijnlijk niet lukt, zijn ze naar een ander plan overgestapt om feyenoord toch sterker te maken. Door de aankoop van 2 goede middenvelders en een goede keeper. Ik zie dat wel als beleid. Maar jij mag daar gerust anders over denken en alles negatief zien.

    Men zeikt over de aankoop van Wilkshire, maar dat is tot nu toe een hele goede zet geweest om deze gratis op te pikken.

  • rzflr

    Beter dan Mulder die heb nog nooit een punt voor ons gepakt en heeft uitstraling van een UI. Oke het is een neus maar ook geen echte

  • paul74

    mooi man een ajaxman in de goal hebben staan als feyenoord zijnde! haha

  • Dizciple

    Dan moet je beter opletten. Zie hem vaak genoeg belangrijke ballen pakke.

    Maar goed, beetje hetzelfde verhaal als Immers, zag ik vandaag weer een aantal fantastische passes geven, maar men wilt enkelt zijn gehannes af en toe zien..

  • Den

    Ik zeik niet over Wilkishire.

    Ik zeik over hoe het rondom die spits is aangepakt. Er is veel te lang aan de bekende namen vastgehouden. Dat salaris van Dost en de medische geschiedenis van Guidetti bestaan al langer. Je had veel eerder kunnen schakelen.

    Verder zie ik graag duidelijkheid. Dus of je ziet in Kazim een prima eerste spits of niet. Dan moet je niet zeggen “hij gaat verrassen als spits” en een dag later over Dost beginnen want dan geloof je dat dus kennelijk zelf niet.

    Wat El Ahmadi betreft ben ik gewoon kritisch: ik zie in hem geen toevoeging voor de basis.