Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Guidetti

  • REDNECK

    Tja, je hebt gewoon de pech dat ik totaal niet onder de indruk ben van dat pseudo-intelligente-en betweterige toontje van je…….met argumenten leg je het gewoon af en dan kom je uiteindelijk met dit soort zaken aanzetten om tevergeefs je gezicht te redden.

  • kieb

    Maar leg eens uit. Je vind het een groot risico. Dat zijn je eigen woorden. Maar omdat je denkt dat er nog een andere spits komt, zoals je NU zegt.

    Die spits komt niet en dan is het ineens geen groot risico meer.

    Die gedachtengang is niet te rijmen en is ook feitelijk onjuist.

  • kieb

    hahaha, je bent ZO dom dat je jezelf slim vind……

  • kieb

    Met dit soort zaken.??!!

    Je zegt eerst dat je het grote risico begrijpt.

    Vervolgens schiet Guidetti een vrije trap binnen en je moet van Geel er weer van langs geven. Lekker makkelijk he

  • thomas..

    Ik vind nog dat je veel geduld hebt, ik ben al een poosje klaar met dat knsulletje Eigenlijk is het een hele slechte imitator van brandje met dat verschil dat brandje nog wel eens zinnige bijdrage/meningen had…

  • kieb

    ach, jij was binnen 2 keer al uitgeluld. Met als klap op de vuurpijl Vermeer die werd aangetrokken, wat jouw onzin totaal ontkrachtte.

    En wat is een knsulletje? Je wilt een woordgrapje uithalen maar ook dat is te hoog gegrepen voor je

  • REDNECK

    Weinig aan toe te voegen idd (tu)

    Een hoop gebakken lucht is het, meer niet.

  • REDNECK

    Omdat je zelf te dom bent om het te begrijpen waarschijnlijk.

    Guidetti is een minder groot risico dan Kazim, moeilijk he?

  • thomas..

    Is je bril kapot lieve jongen?

  • kieb

    Ja, vanachter je computer weer.

    Maar nu de 5 miljoen meenemen en het dubbele salaris. Dus niet alleen kijken naar het sportieve, maar kijken alsof je op de stoel van van Geel zit.