Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Guidetti

  • kieb

    nee, jouw toetsenbord?

  • thomas..

    Je bv. inzoomen of een vergrootglas gebruiken, je brilletje met matglas afzetten maar beter is alle drie…maar alles begint met het kwijl van je beeldscherm af te vegen…

  • REDNECK

    Volgens mij heeft Celtic hem nu ook gewoon GEHUURD……hadden wij ook kunnen doen en daar hadden we ook het geld voor zoals al eerder aangegeven.

    Guidetti was niet mijn eerste keus omdat hij idd wel een risico is, zag dan toch liever Dost komen…..maar liever Guidetti dan NIEMAND, tenzij je Kazim echt serieus wil nemen….

    Vanachter je computer heet gewoon LOGISCH NADENKEN.

    Die Van Geel faalt op zoveel vlakken…..weet je nog dat o.a. Schaken berispt werd omdat hij openlijk kritiek had op het aankoopbeleid……dat moest volgens het bestuur INTERN gehouden worden. Net zo intern als Van Geel nu PUBLIEKELIJK Mulder heeft afgeserveerd zeker 8-)

  • kieb

    Huren was niet aan de orde. Heeft van Geel diverse malen geprobeerd. Slechts op de laatste dag is dit blijkbaar een optie geworden en toen is Celtic ermee aan de haal gegaan. So be it.

  • REDNECK

    Dus heeft van Geel gefaald.

  • kieb

    die mening mag jij hebben.

  • REDNECK

    Dat is geen mening, hij heeft na een half jaar geen spits gehaald, dat is gewoon een feit en dan heb je dus gefaald.

  • kieb

    nogmaals, die mening mag jij hebben.

  • REDNECK

    Bedankt, dat je me een feit gunt.

  • kieb

    ook dat mag jij denken