Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

steeds meer kunstgras

  • Werkpaard (in ruste)

    Komt omdat jij uit de buurt van de fabrikant komt. Die doet er werkelijk alles aan om te slagen met haar product.

  • tukkerfan

    Zeer terecht!!! Een prachtig produkt en een prima werkgever.

  • Daniel

    En dat lukt behoorlijk. Kijk naar de velden nu en b.v. naar die in het verleden, b.v. Excelsior met die opspringende korrels en dat bagger veld van AGOVV.

    Veel beter op een goed kunstgrasveld als op zo'n knollenveld als voorheen ADO, Groningen en nog wel meer.

  • REDNECK

    Idd…..hoe komt iemand nou toch bij zo'n mening??? :D

  • Dizciple

    Zo gaat alles kapot joh. Kunstgras, en dan idd nog allemaal overdekt ja, word gewoon indoor, weg romantiek.

    Zo'n zelfde iets is nu ‘interessant’ bij het wielrenne. Kijk een beetje kieze voor je eige tempo, logisch en nx mis mee hoor, maar zo'n Froome, anticipeert gewoon totaal nie meer op wat er verder gebeurd, kijk niet op of om, volledig afgeslote van de daadwerkelijke koers, let alleen nog maar op zijn computertje en zijn oortje. Alles is uitgerekend en ingevoerd op de computer, waar en wanneer hij hoe lang welke snelheid moet rijde, pure robot.. Geef mij dan toch echt Contador maar hoor

  • Bertus67

    ik heb niets met wielrennen, maar die oortjes kennen niet hoor….net als de rest nu…. de sport wordt kapot gemaakt

  • Daniel

    Als hij de Vuelta niet wint komen ze er vanzelf wel weer op terug. Helemaal als hij regelmatig de weg kust omdat hij niet voor zich kijkt, vandaag weer bijna.

  • Tonio

    Dat ‘aspergeveld’ was gelukkig eenmalig. Wat een knollentuin was dat B)

    Oorzaak was eigenlijk de voorbereiding op de aanleg van kunstgras tbv het WK hockey de zomer daarna.

    Het maakt me nu niet veel meer uit eigenlijk, het veld lijkt zo normaal dat er geen voor of nadeel meer is.

    Nadeeltje is dat je het niet kan laten ‘groeien’ wanneer Ajax komt.

    Maar gelukkig spelen die niet meer het snelle circulatievoetbal van weleer. (:P)

  • Rotterdam-West

    Kolerezooi is het die heugafeld tegels het ligt er bij ons ook,

    weg cultuur weg geur van het gras weg lange slidings weg plaggen gras.

    Doffe ellende is het bah….

  • kieb

    Niet een die beter is als we al in huis hadden. Dat is jammer en is hem wellicht aan te rekenen, maar ik begrijp zijn uitleg over dit verhaal inmiddels volkomen. En beleid bestaat uit meer als 1 ding.

    Er zit nog geld in zijn portemonnee en dat kan nog wel eens van pas komen in de winter.