Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

steeds meer kunstgras

  • thomas..

    Is me uit het hart gegrepen !! 100% mee eens

    als ik vroeger keeperstraining had gehad kon ik me tas nog nauwelijks dragen

    als het geregend had! Ik ging met trainings spullen aan onder de douche staan om de modder af te spoelen, heerlijk!! Van zo'n training kon ik echt genieten.

    Ik ben blij dat ik niet meer voetbalt, hoef ik in ieder geval die k*tvelden niet meer mee te maken…

  • Bertus67

    (tu)

  • Daniel

    Belachelijke romantiek. Je eet zeker ook nog bloembollen omdat ze dat in de oorlog ook deden.

  • thomas..

    Over bloembollen heb ik geen mening dat was iets uit jouw jeugd…

  • kieb

    Kunstgras is al heel ver in de ontwikkeling. Maar het is ook een feit dat het anders voetbalt als echt gras. Dus is het een voordeel voor de ploeg die hierop het vaakst speelt.

    En in NL zijn het de kleinere clubs die er aantoonbaar ontzettend van profiteren. Een hele slechte zaak dus.

  • Bertus67

    gewoon verbieden, kunstgras hoort onder mijn partytent ,niet op een voetbalveld B)-

  • kieb

    precies

  • Daniel

    ok dan iets anders. Waarom prik je en email je en schrijf je nog maar weinig of geen brieven? Dat was toch veel leuker dan dat gedoe achter zo'n beeldschermpje.

    Overigens als je alle BVO's ieder jaar een half miljoen geeft gaan ze denk ik wel weer over op echt gras.

  • Daniel

    Onzin. Heracles pakte b.v. vorig jaar meer punten uit dan thuis. Overigens pakken vrijwel alle ploegen thuis meer punten dan uit. AZ b.v. 34 om 12, Utrecht 31 om 7. Dus ook dat is een kul reden. Volgens mij trainen zelfs al veel clubs dagelijks op kunstgras dus is het ook niet meer zo onbekend.

  • Daniel

    Waarom wel onder jou partytent ? Waarom geen gewoon gras dat je kan ruiken ?