Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Van Hanegem: 'Meestrijden om titel slaat nergens op'

  • kieb

    en PEC en cambuur ook. Whahaha, waan van de dag. Lompe supporterspraat van het niveau “loempschool”

  • Blauw Gele Sensatie

    kieb Schreef:

    ——————————————————-

    > en PEC en cambuur ook. Whahaha, waan van de dag.

    > Lompe supporterspraat van het niveau “loempschool”

    Lees je wel goed? Rinus vraagt zich toch terecht af of ze het wel volhouden?

    Zo zal Cambuur in de winterstop wel leeg gekocht worden want de spelers staan in de picture.

    Maar op het moment spelen Cambuur en PEC beter en leuker voetbal en hebben ze meer punten.

    Een terechte constatering van Rinus want dat ziet een blinde.

  • Brilletje

    Heb je er ooit wel eens aan gedacht dat jij een ouwe zeikjuin aan het worden ben.

    Neen, ik vergis me……je bent het al jaren.

    Willem is een van de mensen die het juist goed met de club voor heeft……mensen zoals jij die alles goed vinden bij de club zijn geen supporters.

  • Brilletje

    Begrijpelijk….

  • Brilletje

    Je begint geen gelijk te krijgen Redneck……ja had het al lang geleden in de gaten.

  • Rotterdam-West

    Je zou is kunnen proberen om met een zin de hoofdletters te gebruiken,

    ook de met jouw genoemde clubs…..wel zo netjes loemp.

  • kieb

    als je mijn berichten leest dan zul je zien dat ik dat doe, alleen niet bij mijn openingszin. Kijk ze er maar op na. Mijn handelsmerk ;-)

    Maar als je zelf probeert iemand te wijzen op deze fouten, dan is het wellicht handig om zelf eens te beginnen met normaal Nederlands te schrijven.

    “ook de met jouw genoemde clubs” . In deze zin alleen al staan meerdere fouten. Loempschool niet afgemaakt zeker?

    (ps, ik zal niet eens over je eerste zin beginnen, want die loopt ook van geen meter)

    Laten we dus niet zo flauw zijn om daar op te letten. OK?

  • kieb

    ze voetballen hartstikke leuk. Volledig eens. Maar beide elftallen zijn qua selectie 2 keer minder dan feyenoord. Maar des te knapper dat ze toch presteren. Maar dat is nu net de vorm die er nog niet is.

    Heeft niets met kwaliteit te maken.

  • Daniel

    Vorm en kwaliteit zijn leuk maar nog belangrijker is past het bij elkaar of te wel is er een elftal van te maken.

  • Rotterdam-West

    Ach ja fouten maken we allemaal,o nee jij niet….pfffff

    En waarom cambuur en willem 2

    Verbeter me even professor kieb.

    En kijk je eigen Nederlands is na met (je zelf) hoort aan elkaar kleuter.